The news is by your side.

Advertisement

میری ٹیم اور اونر کے خلاف کوئی بدتمیزی کرے گا تو برداشت نہیں کروں گا، وسیم اکرم

کراچی: سابق کپتان قومی کرکٹ ٹیم اور کراچی کنگز کے صدر وسیم اکرم نے کہا ہے کہ چھوٹے سے معاملے پر ذاتی حملے کیے جارہے ہیں، میری ٹیم اور اونر سلمان اقبال کے خلاف کوئی بدتمیزی کرے گا تو برداشت نہیں کروں گا۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’اعتراض ہے‘ میں گفتگو کرتے ہوئے وسیم اکرم نے کہا کہ لاہور یا کوئی بھی ٹیم جیتے سب کو جشن منانا چاہئے، 45 منٹ تک ایک شخص میری ٹیم اور اونر کا نام لے کر برا بھلا کہتا رہا، خواتین بھی موجود تھیں صرف یہ پوچھا یہ بندہ کون ہے، کرکٹ انجوائے کرنی چاہئے نام لے کر کسی کو تنگ نہیں کیا جاسکتا ہے۔

وسیم اکرم نے کہا کہ ایک طرف کی بات بتا کر معاملے کو خراب کیا جارہا ہے، کراچی کے خلاف لاہور میچ جیتا ہمیں خوشی اس لیے ہوئی کہ پاکستانی ہیں، کچھ صحافی ایجنڈے کے تحت الزام لگاتے ہیں ان پر غصہ آتا ہے، نام نہاد صحافی فون کرکے پوچھ لیتے، ٹویٹر پر الزام لگانے لگ گئے۔

ہمیں نام لے لے کر مسلسل تنگ کیا گیا، اس باکس میں سنجیدہ لوگ بیٹھے تھے انہیں سمجھانا چاہئے تھا

وسیم اکرم صدر کراچی کنگز

انہوں نے کہا کہ گراؤنڈ سے باہر دونوں ٹیموں کے باکسز الگ الگ ہونے چاہئیں، گڑھے مردے اکھاڑ کر کٹ پر دو، دو گھنٹے شو کیے جارہے ہیں، کرکٹ پر نام نہاد شو کرنے والے جاکر سیاست پر شو کریں۔

کراچی کنگز کے صدر نے کہا کہ اسی لیے تو کہتے ہیں عقل سلیم اتنی بھی عام نہیں ہے، ہمیں نام لے لے کر مسلسل تنگ کیا گیا، اس باکس میں سنجیدہ لوگ بیٹھے تھے انہیں سمجھانا چاہئے تھا، اگر ہم لوگ اپنے لوگوں کو یہ چھوٹی چھوٹی باتیں نہیں سھائیں گے تو کون سکھائے گا۔

وسیم اکرم نے کہا کہ اس طرح کے چھوٹے واقعات کو ایشو نہیں بنانا چاہئے، پی ایس ایل کے ذریعے کرکٹ پاکستان آرہی ہے، کوئی بھی جیتا، پی ایس ایل جیتی ہے، کارکردگی نہ دکھانے پر افسوس ہوتا ہے، لڑکوں پر غصہ بھی آتا ہے، کراچی کنگز کے میچز ابھی باقی ہیں لڑکوں کی حوصلہ افزائی کررہے ہیں۔

واضح رہے کہ لاہور قلندرز نے کراچی کنگز کو شکست دی تو گراؤنڈ میں موجود کچھ تماشائیوں نے نازیبا الفاظ ادا کیے جبکہ وسیم اکرم، عماد وسیم اور محمد عامر پر الزام لگاتے ہوئے کہا گیا کہ انہوں نے نازیبا الفاظ ادا کیے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں