کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے کراچی کنگز کو 67 رنز سے شکست دے دی psl 2018
The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے کراچی کنگز کو 67 رنز سے شکست دے دی

دبئی: پاکستان سپر لیگ کے 19ویں میچ میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے کراچی کنگز کو 67 رنز سے شکست دے کر فتح اپنے نام کرلی، عماد الیون 181 رنز کے جواب میں 8 وکٹوں کے نقصان پر 113رنز بنانے میں کامیاب رہی۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل کے 19ویں میچ میں کراچی کنگز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیمیں مدمقابل تھیں، کراچی کنگز کی قیادت نوجوان کھلاڑی عماد وسیم جبکہ گلیڈی ایٹرز کی کپتانی سرفراز احمد نے کی۔

عماد وسیم نے ٹاس جیت کر مخالف ٹیم کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی، اُن کا کہنا تھا کہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے خلاف ٹیم میں2 تبدیلیاں کی گئی ہیں، شاہد آفریدی کی پلیئنگ الیون میں واپسی ہوئی جبکہ ٹائمل ملز کی جگہ ڈیوڈویزے اورخرم منظور کو آرام کا موقع فراہم کیا گیا ہے۔ اُن کا مزید کہنا تھا کہ گلیڈی ایٹرز کو کم سے کم ہدف پر روکنے کی کوشش کریں گے۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 180 رنز بنائے اور کراچی کنگز کو جیت کے لیے 182 رنز کا ہدف دیا، اوپنر شین واٹسن 57 گیندوں پر 90 رنز بنا کرناٹ آؤٹ رہے جبکہ کیون پیٹرسن نے52 کے ساتھ نمایاں بلے باز رہے، کراچی کنگز کے باؤلر شاہدآفریدی، محمدعامر، عرفان جونیئر،عثمان شنواری نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

اسد شفیق اور شین واٹسن کی جوڑی نے گلیڈی ایٹرز کو شاندار اوپنگ فراہم کی اور اُن کی پہلی وکٹ 60 کے مجموعی اسکور پر گری بعد ازاں کیون پیٹرسن نے واٹسن کے ساتھ مل کر 86 رنز کی شاندار پارٹنر شپ بنائی، نئے آنے والے بلے باز روسو زیادہ دیر وکٹ پر ٹک نہیں سکے، گلیڈی ایٹرز نے کراچی کنگز کو جیت کے لیے 181 رنز کا ہدف دیا۔

ہدف کے تعاقب میں کراچی کنگز نے بیٹنگ کا آغاز کیا تو کوئی بھی کھلاڑی خاطر خواہ کارکردگی نہ دکھا سکتا تاہم عماد وسیم 35 اور بابر اعظم 32 رنز کے ساتھ نمایاں بلے باز رہے جبکہ انور علی اور راحت علی 2 ، 2 وکٹوں کے ساتھ نمایاں باؤلر رہے۔

دبئی:شین واٹسن مین آف دی میچ قرار پائے، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز فتح حاصل کرنے کے بعد پوائںٹس ٹیبل پر دوسرے نمبر پر جبکہ کراچی کنگز تنزلی کے بعد 7 پوائنٹس کے ساتھ چوتھے نمبر پر پہنچ گئی۔

کراچی کنگز اننگز

آخری پانچ اوورز میں کراچی کنگز کے تین کھلاڑی آؤٹ ہوئے جبکہ مجموعی اسکور میں 31 رنز کا اضافہ کیا، مقررہ بیسویں اوور کے اختتام پر عماد الیون نے 8 وکٹوں کے نقصان پر 113 رنز بنائے۔

گیارہویں، بارہویں، تیرہویں، چودہویں اور پندرے اوور میں دونوں بیٹسمینوں نے محتاط انداز میں بیٹنگ کرتے ہوئے ٹیم کا مجموعی اسکور 5 وکٹوں کے نقصان پر 82 تک پہنچایا۔

آٹھویں ، نویں اور دسویں اوور میں کپتان عماد وسیم کے ساتھ بابر اعظم نے ذمہ دارانہ بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے ٹیم کا مجموعی اسکور 4 وکٹوں کے نقصان پر 55 تک پہنچایا۔

ساتویں اوور میں نئے آنے والے بیٹسمین روی بھوپارا بغیر کھاتہ کھولے پویلین لوٹے، اوور اختتام پر ٹیم کا مجموعی اسکور 4 وکٹوں کے نقصان پر 36 تک پہنچا۔

چھٹے اوور میں حسان خان نے کولن انگرام کو آؤٹ کیا انہوں نے 6 گیندوں پر 5 رنز بنائے، اوور اختتام پر ٹیم کا مجموعی اسکور و3 وکٹوں کے نقصان پر 32 تک پہنچا۔ چوتھے اور پانچویں اوور میں کراچی کنگز کے مجموعی اسکور میں 17 رنز کا اضافہ ہوا۔

کولن انگرام ، بابر اعظم نے آکر کریز سنبھالی اور محتاط انداز مین بیٹنگ کرتے ہوئے تیسرے اوور کے اختتام پر ٹیم کا مجموعی اسکور 13 تک پہنچایا،  دوسرے اوور میں ایک کے انفراد جبکہ 2 کے مجموعی اسکور پر کیچ آؤٹ ہوئے، اختتام پر عماد الیون کا مجموعی اسکور 2 وکٹوں کے نقصان پر 2 تک پہنچا۔

عماد الیون کی جانب سے اننگز کا آغاز شاہد آفریدی اور جوزف ڈین لی نے کیا، پہلے اوور میں ڈومینی آؤٹ ہوکر پویلین لوٹے، اوور اختتام پر کراچی کنگز کا مجموعی اسکور ایک وکٹ کے نقصان پر 2 تک پہنچا۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز اننگز

بیسویں اوور کی چوتھی گیند پر انور علی پویلین لوٹے، اننگز کے اوور اختتام پر ٹیم نے 4 وکٹوں کے نقصان پر 180 رنز اسکور کیے۔ انیسواں اوور کراچی کنگز کے لیے اچھا ثابت ہوا کیونکہ روسو 13 کے انفرادی اسکور پر آؤٹ ہوئے، اختتام پر سرفراز الیون کا مجموعی اسکور تین وکٹوں کے نقصان پر 167 تک پہنچا۔

اٹھارویں اوور میں ایک چھکے اور ایک چوکے کی مدد سے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے مجموعی اسکور 161 تک پہنچایا۔

سترہویں اوور میں عثمان شنواری نے کیوین پیٹرسن کو 146 کے مجموعی اسکور پر پویلین کی راہ دکھائی انہوں نے 34 گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے 1 چھکے اور 7 چوکوں کی مدد سے 52 رنز بنائے، اوور اختتام پر گلیڈی ایٹرز کا مجموعی اسکور 2 وکٹوں کے نقصان پر 148 تک پہنچا۔

سولہویں اوور میں کیون پیٹرسن نے 35 گیندوں پر اپنی ففٹی مکمل کی، ایک چھکے کی مدد سے بلے بازوں نے ٹیم کا مجموعی اسکور ایک وکٹ کے نقصان پر 144 تک پہنچایا۔

پندرہویں اوور میں سرفراز الیون کے بلے بازوں شین واٹسن اور کیوین پیٹرسن نے شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کیا اور اوور اختتام پر ٹیم کا مجموعی اسکور 1 وکٹ کے نقصان پر 130 تک پہنچایا۔ چودہویں اوور میں ٹیم کا مجموعی اسکور ایک وکٹ نقصان پر 122 تک پہنچا۔

اننگز کے تیرہویں اوور میں گلیڈی ایٹرز کی ٹیم پانچ رنز حاصل کرنے میں کامیاب ہوئی یوں مجموعی اسکور 1 وکٹ کے نقصان پر 108 تک پہنچا، بارہویں اوور میں عثمان شنواری نے شین واٹسن کا کیچ ڈراپ کیا، اوور اختتام پر ٹیم کا مجموعی اسکور ایک وکٹ کے نقصان پر 103 تک پہنچا۔

گیارہویں اوور میں شین واٹسن نے 34 گیندوں پر 4 چھکوں اور اتنے ہی چوکوں کی مدد سے اپنی نصف سنچری مکمل کی، یوں ٹیم کا مجموعی اسکور 1 وکٹ کے نقصان پر 95 تک پہنچا۔

دسواں اوور ڈیوڈ وسی نے کیا جس میں سرفراز الیون نے ایک چھکے اور ایک چوکے کی مدد سے مجموعی اسکور میں 12 رنز کا اضافہ کیا یوں اوور اختتام پر سرفراز الیون نے ایک وکٹ کے نقصان پر 85 رنز بنائے۔

نویں اوور میں گلیڈی ایٹرز کی ٹیم مجموعی اسکور میں صرف پانچ رنز کا اضافہ کرسکی جس کے بعد ٹیم کا مجموعی اسکور 1 وکٹ کے نقصان پر 73 تک پہنچا۔

اننگز کا آٹھواں اوور عثمان شنواری نے کروایا جس میں گلیڈی ایٹرز کی ٹیم صرف 7 رنز کا اضافہ کرسکی، اوور اختتام پر سرفراز الیون کا مجموعی اسکور 1 وکٹ کے نقصان پر 68 تک پہنچا۔

کپتان عماد وسیم نے حکمت عملی تبدیل کرتے ہوئے ساتواں اوور شاہد آفریدی کو دیا جو کراچی کنگز کے لیے خوش قسمت ثابت ہوا کیونکہ گلیڈی ایٹرز کی پہلی وکٹ 60 کے مجموعی اسکور پر گری، اسد شفیق 16 کے انفرادی اسکور شاہد آفریدی کی بال پر ایل بی ڈبلیو ہوکر پر پویلین لوٹے، اوور اختتام پر سرفراز الیون کا مجموعی اسکور ایک وکٹ کے نقصان پر 61 تک پہنچا۔

سرفراز الیون نے چھٹی اوور میں مجموعی اسکور کی نصف سنچری مکمل کی، اوپنر واٹسن اوور اختتام پر 44 کے انفرادی اسکور پر ناٹ آؤٹ رہے۔

پانچواں اوور عثمان شنواری نے کیا جس میں مجموعی اسکور بغیر کسی نقصان کے 37 تک پہنچا، اننگز کا چوتھا اوور محمد عامر نے کیا جس کے اختتام پر مجموعی اسکور بغیر کسی نقصان کے 34 تک پہنچا۔

شین واٹسن نے اننگز کے تیسرے اور عماد وسیم کے دوسرے اوور کا بھرپورفائدہ اٹھاتے ہوئے یکے بعد دیگرے تین چھکے مارے اور مجموعی اسکور بغیر کسی نقصان کے 27 تک پہنچایا۔

اننگز کا دوسرے اور محمد عامر کے پہلے اوور میں گلیڈی ایٹرز کا مجموعی اسکور 2 رنز اضافے کے بعد 9 تک پہنچا۔

سرفراز الیون کی جانب سے اوپنگ کرنے کے لیے احمد شہزاد اور شین واٹسن میدان میں اترے، عماد وسیم کے پہلے اوور میں مجموعی اسکور بغیر کسی نقصان کے 7 رنز تک پہنچا۔

واضح رہے کہ کراچی کنگز نے اب تک 5 میچز کھیلے جن میں سے تین میں فتح ایک میں شکست اور ایک بارش کی نذر ہوا، پوائنٹس ٹیبل پر عماد الیون 7 پوائنٹس کے ساتھ تیسرے نمبر پر جبکہ گلیڈی ایٹرز 6 پوائنٹس کے ساتھ پانچویں نمبر پر ہے۔


 خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں