The news is by your side.

Advertisement

پشاور زلمی نے کراچی کنگز کو 44 رنز سے شکست دے دی

شارجہ: پشاور زلمی نے کراچی کنگز کو 44 رنز سے شکست دے دی، امام الحق کو شاندار نصف سنچری اسکور کرنے پر میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پشاور زلمی کی جانب سے دئیے جانے والے 154 رنز کے تعاقب میں کراچی کنگز کی ٹیم 9 وکٹوں کے نقصان پر 109 رنز بناسکی، حسن علی نے چار اور وہاب ریاض نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

کراچی کنگز نے بیٹنگ کا آغاز کیا تو حسن علی نے پہلے ہی بال پر لیونگ اسٹون کو پویلین روانہ کردیا، بین ڈنک اور بابر اعظم بھی خاطرہ خواہ کارکردگی نہ دکھاسکے، بابر اعظم کو حسن علی نے رن آؤٹ کیا۔

 کولن انگرام کو بھی امام الحق نے رن آؤٹ کیا، سکندر رضا 14 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، محمد رضوان کی ناقابل شکست 23 رنز کی اننگز بھی ٹیم کو شکست سے نہ بچاسکی۔

عماد وسیم 26 رنز بنا کر حسن علی کا شکار بنے، عامر یامین کو بھی حسن علی نے پویلین روانہ کیا، محمد عامر بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے۔

اسپنر عمر خان کو پولارڈ نے صفر پر آؤٹ کیا، کراچی کنگز کی جانب سے حسن علی نے چار کھلاڑیوں کو آؤ ٹ کیا، عمید آصف، کیرون پولارڈ اور وہاب ریاض نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

قبل ازیں پشاور زلمی نے مقررہ اوورز میں 7 وکٹوں کے نقصان پر 153 رنز بنائے اور پشاور زلمی کو جیت کے لیے 154 رنز کا ہدف دے دیا، امام الحق نے شاندار 56 رنز کی اننگز کھیلی، پولارڈ صفر پر پویلین لوٹ گئے۔

کامران اکمل بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے، وہ ٹی ٹوینٹی کرکٹ میں سب سے زیادہ 24 مرتبہ صفر پر آؤٹ ہونے والے کھلاڑی بن گئے، عمر اکمل بھی 24 مرتبہ صفر پر آؤٹ ہوچکے ہیں۔

عمر امین کو سکندر رضا نے اسٹمپ آؤٹ کیا، لیام ڈاسن نے شاندار 44 رنز کی اننگز کھیلی انہیں عثمان شنواری اپنی ہی بال پر کیچ آؤٹ کیا، وہاب ریاض بھی بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے، حسن علی 2 رنز بنا کر رن آؤٹ ہوئے۔

کراچی کنگز کی جانب سے سکندر رضا نے دو وکٹیں حاصل کیں، جبکہ عماد وسیم، عثمان شنواری اور محمد عامر نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

 کراچی کنگز کے کپتان عماد وسم نے ٹاس جیت کر ڈیرن سیمی الیون کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی ہے، پوائنٹس ٹیبل پر دونوں ٹیمیں دو، دو پوائنٹس کے ساتھ برابر ہیں۔

کراچی کنگز کی ٹیم میں دو تبدیلیاں کی گئی ہیں، روی بوپارہ کی جگہ بین ڈنگ پلیئنگ الیون کا حصہ ہیں، فاسٹ بولر سہیل خان کی جگہ عامر یامین ٹیم کا حصہ ہیں۔

واضح رہے کہ کراچی کنگز نے اپنے پہلے میچ میں ملتان سلطانز کو شکست دی تھی جبکہ لاہور قلندرز نے کراچی کنگز کو ہرادیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں