The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں اس سال پھرقیامت خیز گرمی کی لہر کا خدشہ

کراچی : رواں سال مئی کے آخر یا جون کے آغاز میں شہر قائد میں قیامت خیز گرمی کی لہر کا خدشہ ہے۔محکمہ صحت نے کراچی کےمختلف مقامات پرخصوصی پوائنٹس بنانےکےاحکاما ت جاری کردیئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں اس سال بھی موسم شدید گرم ہوگا۔ محکمہ موسمیات کے ڈائریکٹر عبدالرشید نے بھی عوام کو خبردار کر دیا۔

ان کا کہنا ہے کہ کراچی میں مئی کے آخر یا جون میں قیامت خیز گرمی کا خدشہ ہے۔ یاد رہے کہ کراچی میں پچھلے سال جون میں گرمی کی لہرنے سیکڑوں گھراجاڑدیئے۔

کراچی اور اندرون سندھ دوہزار سے زائد افراد جان سے ہاتھ دھو بیٹھے تھے۔ اس بار پہلے سے زیادہ گرمی کی وارننگ ہے اور ماضی سے سبق نہ سیکھنے کی روایت برقرارہے۔

سرکاری خرچ پر چلنے والے شہری اداروں میں روابط کا فقدان ہے۔ پاکستان کا واحد شہر جس کیلئے فائر بریگیڈ کے سوا کوئی دوسرا ریسکیو ادارہ نہیں۔

شدید گرمی سے متاثرہ افراد یا حادثات میں زخمی ہونے والوں کو اسپتال منتقل کرنے کا سرکاری سطح پر کوئی انتظام نہیں ہے۔ شدید گرمی سے بچاؤ کیلئے حکومت نے کیا اقدامات کیے؟

گذشتہ سال بننے والی کمیٹیوں نے کیا فیکٹس نکالے؟ کیا سفارشات پیش کیں؟ کتنی سفارشات پر عمل ہوا؟ کچھ پتہ نہیں۔ سوال یہ اٹھتا ہے کہ کیا اس سال بھی صرف جنازے اٹھیں گے؟ اس سال بھی حکومت صرف طفل تسلیاں دے گی؟

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں