site
stats
سندھ

اویس شاہ اغواء کیس، حساس اداروں کو 21 جولائی تک نوٹس

کراچی: سپریم کورٹ نے اویس شاہ اغو اکیس میں حساس اداروں کو 21 جولائی تک نوٹس جاری کردیا، کراچی بد امنی کیس میں سیکریٹری داخلہ کو اکیس جولائی کوپیش ہونے کا حکم دے دیا۔

چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ کے بیٹے اویس شاہ کے اغوا کو ایک ماہ ہوگیا لیکن پولیس معاملے میں کوئی پیش رفت نہ کرسکی۔کراچی بدامنی کیس میں سپریم کورٹ نے حساس اداروں اور ایف آئی اے کے بڑوں سے جواب مانگ لیے ۔تحریری حکم نامہ بھی جاری کردیا۔

سپریم کورٹ میں کراچی بدامنی کیس کے دوران سپریم کورٹ نے پولیس کو اپنا قبلہ درست کرنے کا حکم دیا ساتھ ہی آئی جی سندھ سے پوچھا کہ کیا آپ کتابی آئی جی ہیں؟

اویس شاہ کےاغوا کے معاملے پر سپریم کورٹ نےڈی جی ایف آئی اے سمیت حساس اداروں کونوٹس جاری کردیئے۔

آئی جی سندھ نے اعتراف کیا کہ مددگار 15 پر ریکارڈنگ سسٹم خراب ہے،سندھ کے چیف سیکریٹری نے اویس شاہ اغوا سے متعلق رپورٹ عدالت میں جمع کرا دی۔ جس میں کہا گیا ہے کہ ایس ایس پی محمد فاروق کے خلاف کارروائی کی جا رہی ہے۔

سپریم کورٹ نے حکم دیا کہ اویس شاہ اغوا کیس میں سیکریٹری داخلہ 21 جولائی کواپنی حاضری یقینی بنائیں، وفاق اویس شاہ کی بازیابی کے لیے سندھ حکومت کی مدد کرے۔

سپریم کورٹ نے اپنے تحریری حکم میں کہا کہ وفاقی و صوبائی حکومتیں اویس شاہ کی بازیابی سے متعلق پیش رفت کی رپورٹ آئندہ سماعت پرپیش کریں۔ اٹارنی جنرل اور ایڈووکیٹ جنرل اور پراسیکیوٹر سندھ کو بھی نوٹسز جاری کردیئے گئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top