کراچی: پولیس اور رینجرز کی کارروائیاں، درجنوں ملزمان رفتار، اسلحہ برآمد
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: پولیس اور رینجرز کی کارروائیاں، درجنوں ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد

کراچی: شہر قائد کے مختلف علاقوں میں پولیس اور رینجرز نے کارروائیاں کرتے ہوئے درجنوں ملزمان گرفتار کرلیے جن کے قبضے سے اسلحہ بھی برآمد ہوا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے شریف آباد اور ناظم آباد میں پولیس نے رینجرز کے ساتھ مشترکہ کارروائیاں کیں جس کے باعث کئی ملزمان کی گرفتاری عمل میں آئی۔

رینجرز ترجمان کا کہنا ہے کہ رینجرز اور پولیس کی جانب سے جرائم پیشہ افراد کے خلاف کراچی کے علاقے شریف آباد اور ناظم آباد میں مشترکہ آپریشن کیا گیا، جہاں سے 12 ملزمان گرفتار کیے گئے۔

کراچی کے مختلف علاقوں میں پولیس کی کارروائیاں‘ 9 ملزمان گرفتار

ترجمان رینجرز کے مطابق گرفتار ملزمان سے اسلحہ، ایمونیشن اور مسروقہ سامان برآمد ہوا، جبکہ دیگر علاقوں سے 3 ملزمان کی گرفتار عمل میں آئی، گرفتار ملزمان میں اسٹریٹ کریمنل، ڈکیت اور منشیات فرش بھی شامل ہے۔

دوسری جانب پولیس نے کراچی کے علاقے شاہ فیصل، ڈیفنس اور شریف آباد میں کارروائیاں کرتے ہوئے 7 ملزمان کو گرفتار کیا۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ شریف آباد سے 4 ملزمان پکڑے گئے، شاہ فیصل میں پولیس مقابلہ ہوا جبکہ جوابی کارروائی میں ملزم زخمی حالت میں گرفتار کرلیا گیا، ڈیفنس میں کارروائی کے دوران 2 ملزمان واردات کرتے ہوئے رنگے ہاتھوں پکڑے گئے۔

علاوہ ازیں کراچی کے علاقے عزیز بھٹی میں پولیس کارروائی کے دوران 4 ملزمان کی گرفتاری عمل میں آئی، گرفتار ملزمان سے اسلحہ اور موبائل فون برآمد ہوا، ملزمان مختلف علاقوں میں وارداتیں کرتے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں