The news is by your side.

Advertisement

لاپتا شہری محمد سلطان کی تلاش میں پولیس قاتلوں تک پہنچ گئی، لاش بھی برآمد

کراچی: بن قاسم پولیس نے شہر قائد میں ہونے والے ایک اندھے قتل کا کیس ٹیکنیکل بنیادوں پر حل کر لیا، گزشتہ ہفتے بن قاسم ٹاؤن سے لاپتا ہونے والے ایک شہری محمد سلطان کی تلاش میں پولیس قاتلوں تک پہنچ گئی، لاش بھی برآمد کر لی گئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق بن قاسم پولیس نے ایک اندھے قتل کا سراغ لگا کر ملوث ملزمان حبدار سہاگ اور نصیر کو گرفتار کر لیا، ابتدائی طور پر معلوم ہوا ہے کہ ملزمان نے محمد سلطان کو ذاتی رنجش یا غیرت کے نام پر قتل کیا تھا۔

پولیس رپورٹ کے مطابق دو ملزمان نے 14 فروری کو محمد سلطان کو سر پر سریا مار کر قتل کر دیا تھا اور لاش جنگل میں چھپا دی تھی، مقتول محمد سلطان کی گمشدگی کی درخواست تھانہ بن قاسم کو 18 فروری 2022 کو موصول ہوئی تھی۔

بن قاسم پولیس نے دونوں ملزمان کی گرفتاری آج ظاہر کی ہے، جن کی نشان دہی پر مقتول سلطان کی لاش برآمد کر کے تحویل میں لے لی گئی، پولیس نے مقتول کے ورثا سے مقتول کے جسم پر موجود کپڑوں اور دیگر اشیا کے ٹکڑوں سے اس کی تصدیق بھی کرا لی۔

ضلع ملیر پولیس کے ترجمان کا کہنا ہے کہ گرفتار ملزمان سے مقتول محمد سلطان کو قتل کرنے کی وجوہ معلوم کی جا رہی ہیں، گرفتار ملزمان قتل کی واردات کے بعد اندرون سندھ فرار ہو گئے تھے اور موبائل فونز بھی بند کر دیے تھے، ملزمان کے خلاف ضابطے کی کارروائی بھی جاری ہے، جب کہ لاش کو معائنے کے لیے اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں