کراچی میں مبینہ پولیس مقابلہ‘گینگ وارکاکارندہ ہلاک‘11ملزمان گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں مبینہ پولیس مقابلہ‘گینگ وارکاکارندہ ہلاک‘11ملزمان گرفتار

کراچی :شہرقائد کےمختلف علاقوں میں پولیس کی کارروائیوں کےدوران گینگ وار کا کارندہ ماراگیا،جبکہ 11ملزمان کو گرفتار کرکے اسلحہ اور موٹرسائیکل برآمد کرلی گئی۔

تفصیلات کےمطابق کراچی کے علاقے لیاری میں مبینہ پولیس مقابلے میں سو سے زائد افراد کے قتل میں ملوث گینگ وار کا کارندہ عرفان مارا گیا۔

پولیس حکام کےمطابق ملزم عرفان چھاچھی کا تعلق لیاری گینگ وار کے فیصل پٹھان گروپ سے تھا۔ملزم سیاسی اور مخالف گروپ کے سو سے زائد افراد کے قتل اور تھانوں پر دستی بم سے حملوں میں ملوث تھا۔

دوسری جانب نارتھ ناظم آباد میں مبینہ پولیس مقابلہ کےبعدایک ملزم زخمی حالت میں گرفتار ہوا۔جبکہ بفرزون میں مکان سے ایک شخص کی لاش ملی ہے۔

ادھر کراچی کے علاقے نیوکراچی اور فیڈرل بی ایریاسمیت دیگر علاقوں میں مختلف کارروائیوں میں دس ملزمان کو حراست میں لیا گیا، ملزمان سے اسلحہ، منشیات، موبائل فون اور موٹرسائیکل برآمد ہوئی ہے۔

کراچی کے علاقے کورنگی نمبر پانچ میں فائرنگ سے خاتون سمیت دو افراد زخمی ہوگئے،جنہیں طبی امداد کے لیے اسپتال منتقل کردیاگیا۔

مزید پڑھیں:کراچی :پولیس کی کارروائی میں مغوی بازیاب‘2اغواکارہلاک

واضح رہےکہ دوروز قبل کراچی کے مختلف علاقوں میں پولیس نے کارروائیوں کے دوران دواغوار کار ہلاک جبکہ ایک ملزم کو مبینہ مقابلے میں زخمی حالت میں گرفتار کرلیاتھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں