The news is by your side.

Advertisement

کراچی: پولیس اہلکار نشے کے عادی نکلے، ویڈیو منظر عام پر آگئی

کراچی: سندھ پولیس کے اہلکار نشے کے عادی نکلے، منشیات کے گڑھ ریڑھی گوٹھ سے پولیس اہلکار کی منشیات لینے کی فوٹیج منظر عام پر آئی۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز نذیر شاہ کے مطابق منشیات کے گڑھ ریڑھی گوٹھ سے پولیس اہلکار نے یکے بعد دیگرے تین ڈوز لیں پھر وہاں سے چلا گیا، فوٹیج میں منشیات فروش، منشیات کے خریدار اور پولیس اہلکار کو دیکھا جاسکتا ہے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز کے مطابق ریڑھی گوٹھ سکھن تھانے کی حدود میں درجنوں آپریشن منشیات فروشوں کے خلاف کیے گئے ہیں ابھی بھی آپریشن جاری ہے لیکن اس کی جڑ اس لیے ختم نہیں ہورہی ہے کہ آپریشن میں حصہ لینے والے اہلکار خود ہی نشے کے عادی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق پولیس اہلکاروں کے منشیات فروشوں سے بھتے بھی بندھے ہوئے ہیں پولیس اہلکار یہاں سے ہر ہفتے آکر بھتہ لے کر جاتے ہیں۔

ایڈیشنل آئی جی کراچی امیر شیخ کا نوٹس

دوسری جانب نشے کے عادی پولیس اہلکاروں کی ویڈیو اے آر وائی نیوز پر نشر ہونے کا ایڈیشنل آئی جی کراچی ڈاکٹر امیر شیخ نے نوٹس لے لیا ہے۔

ایڈیشنل آئی جی کراچی نے ڈی آئی جی ایسٹ سے واقعے کی تفصیلی رپورٹ طلب کرلی ہے، ڈاکٹر امیر شیخ نے کہا کہ ملوث پولیس اہلکار کے خلاف فوری کارروائی کی جائے، منشیات فروشی کی روک تھام کے لیے وسائل بروئے کار لائے جائیں۔

مزید پڑھیں: ریڑھی گوٹھ میں پولیس کا گرینڈ آپریشن، چار خواتین سمیت11 منشیات فروش گرفتار

واضح رہے کہ دو ماہ قبل بھی ریڑھی گوٹھ میں پولیس نے بڑا آپریشن کیا تھا، منشیات کے مکروہ دھندے میں ملوث چار خواتین سمیت گیارہ ملزمان کو گرفتار کیا گیا تھا۔

کارروائی کے دوران 15 کلو چرس، ہیروئن کے300 سے زائد ٹوکن اور دیگر منشیات برآمد کی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں