The news is by your side.

Advertisement

کراچی پولیس پر پیسے نہ دینے پر شہریوں کے خلاف مقدمات درج کرنے کا انکشاف

کراچی : عدالت میں پولیس پرپیسےنہ دینے پر شہریوں کے خلاف مقدمات درج کرنے کا انکشاف سامنے آیا، عدالت نے ملزمان کو حبس بے جا میں رکھنے اور تشدد کے الزامات پر برہمی کا اظہار کیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کی عدالت میں ریمانڈ کے لئے پیش کئے گئے ملزمان نے پولیس کی شکایت کردی اور پیسے نہ دینے پر مقدمات درج کرنے کا انکشاف کرتے ہوئے پولیس کے خلاف تحریری درخواستیں عدالت میں جمع کرادیں۔

ملزم رضوان نے کہا کہ 13جنوری کو پولیس نےتھانےمیں بجلی کےکام کے لئے بلوایاتھا، تھانے میں حبس بے جا میں رکھ کرمنشیات کا کیس بنا دیا گیا۔

ملزم ذیشان ملک کا کہنا تھا کہ 12جنوری کوگبول ٹاؤن سےسادہ لباس اہلکارساتھ لےگئے جبکہ ایس ایچ او نےگھروالوں سے5 ہزار بھی لئے اور منشیات کاکیس بنادیا۔

ملزم شاہد نے درخواست میں کہا کہ 12جنوری کومزدوری کرکےگھر جاتےہوئےسادہ لباس اہلکاروں نےاٹھایا، مجھ پرتشددکیااور رہائی کے لئے  5ہزارروپےمانگے، بہن نے2ہزارروپےایس ایچ اوکودیےپھربھی ایف آئی آر درج کردی، میرےخلاف غیرقانونی اسلحےکا مقدمہ درج کیا گیا۔

عدالت نے ملزمان کو حبس بے جا میں رکھنے اور تشدد کے الزامات پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے ایڈیشنل آئی جی کراچی کو الزامات کی تحقیقات کا حکم دے دیا اور کہا اے آئی جی 20روز میں ایس ایچ او میٹھادر کے خلاف انکوائری کرکے رپورٹ دیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں