The news is by your side.

Advertisement

پولیس پہنچنے پر ملزم دل کا دورہ پڑنے سے جاں بحق، پولیس اہلکار کی لاش گھر سے برآمد

کراچی : پولیس پہنچنے پر ملزم دل کا دورہ پڑنے سے جاں بحق ہوگیا، پولیس اہلکار کی لاش گھر سے برآمد ہوئی ہے، مختلف علاقوں میں فائرنگ سے ایک شخص جاں بحق اور بچوں سمیت چھ افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے میٹرویل میں پولیس نے ایک گھر پر چھاپہ مارا، پولیس کو گھر میں دیکھ کر ملزم کی حرکت قلب بند ہونے سے موت کا واقع ہوگئی۔

ایس ایس پی کے مطابق مفرور ملزم نظام الدین کو گرفتار کرنے کیلئے پہنچے تھے، ملزم نے دو افراد کیخلاف اقدام قتل کا مقدمہ درج کرایا تھا، پولیس گرفتار کرنے پہنچی تو شہری دل کے دورے میں چل بسا۔

تحقیقات میں پتہ چلا کہ ملزم نے 25لوگوں پر پرچے کٹوا رکھے تھے، نظام الدین پرچے کٹوانے کے بعد متاثرین سے پیسے لیتا تھا، ملزم نظام الدین اور اس کا خاندان2014سے یہ دھندا کررہے تھے۔

دوسری جانب کراچی کے علاقے عباس ٹاؤن میں گھر سے پولیس اہلکار کی لاش برآمد ہوئی ہے، پولیس حکام کے مطابق گھر سے ملنے والی لاش اہلکارسید اشرف کی ہے جو اجمیرنگری تھانے تعنیات تھا، لاش کو ضابطے کارروائی کے لیے اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

اس سے قبل سہراب گوٹھ میں نامعلوم افراد نے فائرنگ کرکے ساٹھ سالہ شخص کوموت کی نیند سلادیا، قائد آباد میں بھی فائرنگ کے واقعے میں دو پولیس اہلکارعطاء اللہ خان ، محمد طاہر اور دو بچے ساجد اورعمر زخمی ہوئے ہیں، جن کی عمر دس اور بارسال ہے، مچھر کالونی میں بھی فائرنگ کے واقعے میں دو افراد زخمی ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں