کراچی میں رات گئے پولیس کی ٹارگٹڈ کارروائیاں، 3 ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں رات گئے پولیس کی ٹارگٹڈ کارروائیاں، 3 ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد

کراچی: شہر قائد میں رات گئے پولیس نے ٹارگٹڈ کارروائیاں کیں جس کے نتیجے میں تین ملزمان گرفتار ہوئے اور اسلحہ بھی برآمد ہوا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے دو مختلف علاقوں میں رات گئے پولیس نے ٹارگٹڈ کارروائیاں کیں، تین ملزمان کی گرفتاری کے علاوہ 2 آوان بم اور اسلحہ بھی برآمد ہوا۔

پولیس نے کراچی کے علاقے لیاقت آباد میں کارروائی کی جس کے نتیجے میں دو ملزمان کی گرفتاری عمل میں آئی جن کے پاس سے 2 آوان بم اور اسلحہ برآمد کرلیا گیا۔

بعد ازاں پولیس نے کورنگی کے علاقے عوامی کالونی میں ٹارگٹڈ کارروائی کی اس دوران پولیس اور ملزمان کے درمیان مقابلہ بھی ہوا، تاہم ملزم زخمی حالت میں دھر لیا گیا۔

دوسری جانب پولیس نے ایدھی فاؤنڈیشن کی چوری کی گئی ایمبولینس برآمد کرلی، گرفتار ملزم کی نشاندہی پر لیاری سے ایمبولینس برآمد کی گئی۔

کراچی کےمختلف علاقوں میں پولیس کی کارروائیاں‘ 9 افراد گرفتار

ایس ایس پی سینٹرل عرفان بلوچ کا کہنا ہے کہ ایمبولینس گزشتہ روز چوری کی گئی تھی، تاہم تحقیقات کے بعد ملزم کی گرفتار عمل میں آئی اور نشاندہی پر ایمبولینس بھی برآمد ہوگئی۔

عرفان بلوچ کا مزید کہنا تھا کہ چوری میں خود ایمبولینس ڈرائیور ہی ملوث تھا، ملزم کی نشاندہی پر لیاری سے ایمبولینس برآمد کی گئی، مزید قانونی کارروائی کر رہے ہیں۔

یاد رہے کہ رواں سال جون میں شہر قائد کے مختلف علاقوں میں پولیس نے کارروائیاں کرتے ہوئے منشیات فروش سمیت 9 ملزمان کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں