The news is by your side.

Advertisement

کراچی سمیت سندھ میں کل سے دو دن کیلئے بارش کی پیش گوئی

اسلام آباد / کراچی : دارالخلافہ اسلام آباد سمیت ملک کے کئی شہروں بارش سے موسم سہانا ہوگیا، محکمہ موسمیات نے کراچی سمیت سندھ میں اٹھائیس اور انتیس اگست کو بارش کی پیش گوئی کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیا ت نے کراچی میں پھر بارش کی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا بھارت اور بنگال کی جانب سے مون سون کا نیا سسٹم کراچی میں داخل ہونے والا ہے۔

سسٹم 28 اگست کو کراچی پہنچے گا۔ ملک کے مختلف شہروں میں کہیں بارش تو کہیں بادل برسنے کا انتظار کیا جارہا ہے۔

اسلام آباد میں بادل کھل کر برسے ابر رحمت سے درخت اور پودے بھی نکھر گئے۔ جس کے بعد موسم دلفریب ہوگیا، راولپنڈی میں کالی گھٹائیں جم کر برسیں جس سے جل تھل ایک ہو گیا۔

تیز بارشوں کے بعد نالہ لئی میں پانی کی سطح بلند ہوگئی، نشیبی علاقوں میں پانی بھرگیا۔ لاہور پر بادلوں کا بسيرا ہے اور سب بارش کے منتظر ہيں۔

محکمہ موسمیات نے جلد بادلوں کے برسنے کی پیش گوئی کی ہے۔ اس کے علاوہ کراچی میں بھی موسم ابر آلود ہے محکمہ موسمیات کے مطابق بھارت اور بنگال کی جانب سے مون سون کا نیا سسٹم کراچی میں داخل ہونے والا ہے، یہ سسٹم اٹھائیس اور انتیس اگست کو بارش برسائے گا۔

محکمہ موسمیات کے مطابق سسٹم28 کی شام سے 29 اگست تک بارش برسائے گا، شہر میں 30 سے40 ملی میٹر ۔

تک بارش کا امکان ہے، 28 اگست تک موسم ابر آلود رہے گا اور دن اور رات میں ہلکی بوندا باندی کا امکان ہے۔
یاد رہے کہ اس سے قبل ہونے والی بارش نے کراچی کا نظام درہم برہم کردیا تھا جبکہ بارش کے دوران کے الیکٹرک کی نااہلی اورغفلت تینتیس افراد کو موت کی نیند سلا چکی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں