The news is by your side.

Advertisement

کراچی، رینجرز اور ایس آئی یو کی مشترکہ کارروائی، مغوی بازیاب، 4 اغوا کار گرفتار

کراچی: رینجرز اور ایس آئی یو نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے مغوی غلام شبیر کو بازیاب اور 4 اغوا کار کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق رینجرز اور ایس آئی یو نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے مغوی غلام شبیر کو بازیاب کرالیا، کارروائی کے دوران 4 اغوا کاروں کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا گیا، اغوا کاروں نے 27 اپریل کو محمود آباد سے غلام شبیر کو اغوا کیا تھا۔

ترجمان رینجرز کے مطابق مغوی کی رہائی کے عوض ملزمان کی جانب سے 5 کروڑ روپے تاوان طلب کیا گیا تھا، ملزمان وارداتوں کے لیے خود کو نیب، انٹیلی جنس افسران کے طور پر متعارف کراتے تھے۔

ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہ مغوی غلام شبیر کے اغوا میں ان کا بہنوئی شاہد خان عرف مٹھا بھی شامل تھا، ملزمان میں احمد شاہ عرف میجر، اسفند یار عرف ارسلان ، محمد ارشد اور خرم وارث شامل ہیں۔

ملزم احمد شاہ خود کو انٹیلی جنس ایجنسی کا میجر ظاہر کرتا تھا، ملزم محمد ارشد خود کو سب انسپکٹر سی ٹی ڈی بتاتا تھا جبکہ ملزم خرم وارث عرف بٹ خود ایکسائز کلفٹن کا سول انفارمر ظاہر کرتا تھا۔

ترجمان رینجرز کے مطابق گینگ کے سرغنہ احمد شاہ سے مزید انکشافات متوقع ہیں، گینگ کے 2 مفرور ملزمان کی گرفتاری کے لیے چھاپے جاری ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں