site
stats
پاکستان

کراچی: ٹول پلازہ پراسکیننگ وہیکل سسٹم نصب کر دئیے گئے

کراچی : رینجرز نے غیر قانونی اسلحے کی روک تھام کیلئے کراچی کے تمام داخلی اور خارجی راستوں پر اسکینگ مشینیں نصب کردیں، جس کی مدد سے منٹوں میں بڑے سے بڑے کنٹینکر کی مکمل تلاشی لی جاسکے گی۔

شہر قائد میں دہشتگردی کیلئے غیر قانونی اسلحہ استعمال ہوتا رہا ہے، جس کی روک تھام کیلئے پاکستان رینجرز سندھ نے پہلے مرحلے میں کراچی کے تمام داخلی اور خارجی راستوں پر اسکینرز لگا دیئے، جس کی مدد سے شہر غیر قانونی اسلحہ، منشیات اور ممنوعہ اشیاء کی ترسیل بند ہوسکے گی۔

رینجرزکے کرنل کلیم کا کہنا ہے اسکیننگ وہیکل لگانے کا مقصد مشکوک چیزوں کی آمدورفت کو روکنا ہے، جدید ٹیکنالوجی سے لیس اسکینرز کراچی کے بڑے داخلی و خارجی راستوں پر سسٹم نصب کئے گئے ہیں، جن کے ذریعے چیکنگ کا آغاز ہوگیا ہے۔ اسکینر وہیکل ہرقسم کے ٹرک اورکنٹینرکواسکین کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے، جدید سسٹم ٹائرز میں چھپی چیزوں کو بھی اسکین کرتا ہے، چین سےدرآمدکئے گئے اسکینگ وہیکل کو چار افراد آپریٹ کرتے ہیں۔

رینجرز حکام کا کہنا ہے کہ چھوٹی گاڑیوں اور دیگر خفیہ راستوں سے ممنوعہ اشیاء کے خلاف معمول کی کاروائیاں بھی جاری رہے گی۔

ان اسکینرز کی تنصیب کے بعد چند ہی لمحوں میں بڑی سے بڑی گاڑی کے تمام حصوں اور خفیہ خانوں کو مکمل طور پر چیک کیا جاسکے گا اور مرحلہ وار صوبے بھر کے داخلی خارجی راستوں پر اسے ہی اسکینرز نصب کئے جائینگے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top