کراچی : پولیس کی سرپرستی میں ریڑھی گوٹھ منشیات فروشوں کا گڑھ بن گیا -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی : پولیس کی سرپرستی میں ریڑھی گوٹھ منشیات فروشوں کا گڑھ بن گیا

کراچی : شہر قائد کا علاقہ ریڑھی گوٹھ منشیات فروشوں کی جنت بن گیا، نشے میں دھت نوجوان جگہ جگہ پڑے رہتے ہیں، اے آر وائی نیوز کی ٹیم پہنچی تو پولیس اہلکار نقاب لگا کر فرار ہو گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کا علاقہ ریڑھی گوٹھ جو ماہی گیروں کی بستی بھی کہلاتا ہے  منشیات کا گڑھ بن گیا، علاقے کی نوے فیصد آبادی منشیات کی لت میں پڑ گئی ہے، منشیات کے اڈے چل رہے ہیں، نشہ پورا کرنے کے لئے چوری اور ڈکیتیاں کرتے ہیں۔

اس کے علاوہ اس مکروہ اور گندے دھندے میں پولیس اہلکار بھی ملوث ہیں، اے آر وائی نیوز کی ٹیم جب علاقے میں پہنچی تو اسے دیکھ کر موٹرسائیکل سوار اہلکار نے نقاب لگایا بائیک اسٹاٹ کی اور فرار ہو گیا۔

اس موقع پر ایک نشئی نے بتایا کہ پولیس جب چھاپہ مارتی ہے تو ہماری جیب سے پیسے نکال کر لے جاتی ہے، اس کے علاوہ جو منشیات فروخت کرنے والے لوگ ہیں ان سے بھی پولیس پیسے لیتی ہے۔

اس حوالے سے شہریوں کا کہنا ہے کہ  علاقہ میں جگہ جگہ سرنجیں پڑی ہیں، پولیس کچھ نہیں کرتی، رہائشی بھی سخت پریشان ہیں، علاقے کی آبادی ساٹھ ہزار کے لگ بھگ ہے، پولیس نے فوری ایکشن نہ لیا تو علاقے میں ایڈز جیسی خطرناک بیماری پھیلنے کا خدشہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں