The news is by your side.

Advertisement

کراچی میکسیکواورکیپ ٹاؤن سے بھی زیادہ محفوظ شہرقرار

کرا چی : شہر قائد میکسیکو اور کیپ ٹاؤن سے بھی زیادہ محفوظ شہرقرار دے دیا گیا، خطرناک شہروں کی فہرست میں کراچی چھٹے سے پچاسویں نمبر پر آگیا، چار سال کے دوران چوالیس درجے بہتری آئی۔

تفصیلات کے مطابق روشنیوں کے شہر میں دہشت گردوں کے خلاف تابڑ توڑ کارروائیوں، سیکڑوں بھتہ خوروں اور ٹارگٹ کلرز کی گرفتاریوں کا پھل مل گیا۔

کراچی آپریشن میں سیکیورٹی فورسز کی محنت رنگ لے آئی، بین الاقوامی کرائم انڈیکس میں خطرناک شہروں میں کراچی چھٹے سے پچاسویں نمبر پر چلا گیا۔

تین سال کے اندر کراچی کے امن میں چوالیس درجے بہتری آئی ہے، نمبیو انٹرنیشنل کرائم انڈیکس نامی تنظیم کے دوہزار اٹھارہ کے سروے کے مطابق شہر کراچی کیپ ٹاؤن اور میکسیکو سٹی سے بھی محفوظ شہر ہے۔

یا د رہے کہ سال دو ہزار تیرہ میں اسی تنظیم نے کراچی کو دنیا کا چھٹا خطرناک شہر قرار دیا تھا، سروے رپورٹ کے مطابق تین سو ستائیس شہروں کی فہرست میں لاہور انیس درجے بہتری کے بعد ایک سو اڑتیسویں اور اسلام آباد دو سو چھبیسویں نمبر پر ہے۔


مزید پڑھیں: جاپانی میئر نے کراچی کو محفوظ، دلچسپ اور پرکشش شہر قرار دے دیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں