The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں کہیں تیز اور کہیں ہلکی بارش، موسم خوشگوار

کراچی : شہر قائد پر کالی گھٹاؤں کا راج ہے، کہیں تیز اور کہیں ہلکی بارش نے موسم خوشگوار کردیا ہے، محکمہ موسمیات کا کہنا ہےکہ بارش کا سلسلہ ہفتے تک جاری رہے گا۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی میں مون سون بارشوں کا آغاز ہوگیا اور  مختلف علاقوں میں بارش نے موسم خوشگوار کردیا اور شہریوں کی بڑی تعداد موسم کا لطف اٹھانے کے لیے ساحل سمندر اور دیگر تفریحی مقامات پر پہنچ گئی۔

ناظم آباد ،سپرہائی وے، سہراب گوٹھ، گلستان جوہر،سچل گوٹھ میں تیز بارش ہوئی جبکہ صفورا، ملیر، قائد آباد، لانڈھی، کورنگی سمیت مختلف علاقوں میں بھی بارش کا سلسلہ شروع ہوچکا ہے۔

اس کے علاوہ شارع فیصل پر بھی بوندا باندی ہوئی، مختلف علاقوں میں بھی بارش پھسلن کی وجہ سے موٹر سائیکل سلپ ہونے کے مختلف واقعات میں تین افراد افراد زخمی ہوگئے۔

محکمہ موسمیات نے وارننگ جاری کرتے ہوئے کہا کہ کراچی میں بارش کے ساتھ تیز ہوائیں چل سکتی ہیں جبکہ آج شام اور کل گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیش گوئی کی ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق بارش کا سلسلہ ہفتے تک جاری رہے گا۔

دوسری جانب ترجمان کےالیکٹرک کا کہنا ہے کہ کراچی کےشہری بارش میں احتیاط کریں، شہری ٹوٹے ہوئے تاروں، بجلی کے کھمبوں اور پی ایم ٹیز سے دور رہیں اور شہری برقی آلات کا استعمال گیلے ہاتھوں کے ساتھ نہ کریں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں