The news is by your side.

Advertisement

شہر قائدمیں صورتحال معمول پر،پولیس اور رینجرز کی اضافی نفری تعینات

کراچی : شہر قائد میں صورتحال معمول پر ہے اور رات بھر کوئی ناخوش گوار واقعہ پیش نہیں آیا،صبح سویرے کھلنے والے ہوٹل ،دکانیں ، ٹرانسپورٹ معمول کے مطابق ہیں،جگہ جگہ پولیس اور رینجرز کی نفری الرٹ تعینات ہے.

تفصیلات کےمطابق گزشتہ روز شہر میں ہونےوالی صورتحال کے بعد آج حالات پرسکون ہیں.کاروباری مراکز،سرکاری ونجی دفاتر اور تعلیمی اداروں میں معمول کی سرگرمیاں جاری ہیں بعض علاقوں میں سیکورٹی کےسخت انتظامات کیےگئےہیں.

کراچی کے علاقے عزیزآباد میں آج صبح مکا چوک چورنگی پر پاک سرزمین پارٹی کے کارکنوں نے قومی پرچم لہرایا،ملی نغمے گائے اور پاکستان زندہ با کےنعرے لگائے گئے.

یاد رہے گزشتہ روز کراچی میں وزیراعلیٰ سندھ کی زیر صدارت امن و امان کا اجلاس ہوا تھا جس میں انہوں نے ڈی جی رینجرز اور آئی جی سندھ کو شہریوں کےجان و مال کی حفاظت یقینی بنانے کے احکامات جاری کیے تھے.

وزیراعلیٰ کا کہنا تھا کہ اب پولیس اور رینجرز جاگیں اور عوام سکون کی نیند سوئیں،کسی کو اجازت نہیں دیں گے کہ پاکستان کے خلاف نعرے لگائے.

مراد علی شاہ نے کہا کہ شہریوں کو یرغمال بنانے نہیں دیں گے،ان کا کہنا تھا کہ کراچی کو ہم نے امن دیا اب اسے کوئی نہیں بگاڑ سکتا.

*کراچی شہر میں صورتحال معمول پر ،پولیس اور رینجرز کی نفری تعینات

وزیراعلیٰ سندھ نےگزشتہ روز آر وائی نیوز کے دفتر پر ایم کیو ایم کے مشتعل کارکنان نے حملہ کردیا تھا، کارکنان نے دفتر میں توڑ پھوڑ کی کارکنان نے مدینہ مال کے شیشے بھی توڑ دیئےاور ملازمین کو ہراساں کیا.

*وزیراعلیٰ سندھ اورڈی جی رینجرز نے اے آروائی نیوز کے دفتر کا دورہ کیا

وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے ڈی جی رینجرز میجر جنرل بلال اکبر کےہمراہ گزشتہ روز اے آروائی نیوز کے دفتر کا دورہ کیا اور ہونے والے نقصان کا جائرہ لیا تھا.

واضح رہے کہ اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا تھا کہ میڈ یا پر حملوں کی شدید مذمت کرتے ہیں اور واقعات میں ملوث افراد کو کیفر کردار تک پہنچا یا جائے گا.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں