The news is by your side.

Advertisement

کراچی:‌ سہراب گوٹھ منڈی میں‌ اب تک کتنے جانور آچکے؟

کراچی کے علاقے سہراب گوٹھ سپر ہائی وے پر قائم ہونے والی ایشیا کی سب سے بڑی مویشی منڈی میں پاکستان بھر سے چار لاکھ جانور پہنچ گئے ہیں۔ 

اے آر وائی نیوز کے مطابق عید قرباں قریب آتے ہی پاکستان بھر میں لگنے والی مویشی منڈیوں میں رونقیں عروج پر پہنچ گئیں ہیں، خریدار اپنی استطاعت کے مطابق جانور خریدنے میں دلچسپی لے رہے ہیں۔

سہراب گوٹھ میں قائم ہونے والی ایشیا کی سب سے بڑی مویشی منڈی میں دس جولائی 2021 تک چار لاکھ سے قریب جانور حدود میں داخل ہوئے، جن میں گائے، بیل، بکرے، اونٹ دنبوں سمیت دیگر شامل ہیں۔

منڈی ترجمان یار رضا چاولہ کے مطابق سپرہائی ہائی وے سہراب گوٹھ کی مویشی منڈی میں ہر رنگ ونسل کا جانور موجود ہے، عید الاضحیٰ تک ساڑھے 6 لاکھ سے زائد مویشیوں کی آمد متوقع ہے۔

مزید پڑھیں: کراچی کی مویشی منڈی میں خوبصورت بیلوں کی جوڑی مرکز نگاہ بن گئی

یہ بھی پڑھیں: کراچی: بیل کی ٹکر سے لڑکا جاں بحق، ویڈیو منظرعام پر آگئی

اسے بھی پڑھیں: عید قرباں : جانوروں‌ کی خریداری، قربانی اور نماز کے حوالے سے گائیڈ لائنز جاری

انہوں نے کہا کہ ’منڈی انتظامیہ کی جانب سے بیوپاریوں اور جانوروں کو پانی، بجلی سمیت چارے کی تمام سہولیات بلا تعطل فراہم کی جارہی ہیں‘۔

مون سون کی متوقع بارشوں کے حوالے سے اُن کا کہنا تھا کہ ’ بارش کے پانی کی نکاسی کیلئے ڈنکی پمپس منڈی میں موجود ہیں جبکہ ریسکیو ٹیم کو بھی الرٹ کردیا گیا ہے،  بارشوں کے پیش نظر بجلی کے پولز کو پلاسٹک کے پائپ چڑھاکر کور کردیا گیا ہے۔

منڈی میں جگہ جگہ شہریوں اور بیوپاریوں کے لیے بینرز آویزاں کیے گئے ہیں کہ وہ بجلی کے کھمبوں سے دور رہے جبکہ مرکزی کیمپ سے بھی ہر تھوڑی دیر بعد اعلانات کیے جارہے ہیں۔

ترجمان کے مطابق مویشی منڈی آنے والے تمام افراد کو کرونا ایس اوپیز پر سختی سےعمل درآمد کی ہدایات  کی گئی ہے، ماسک کے بغیر کسی بھی شخص کو داخلے کی اجازت نہیں ہے جبکہ شہریوں کے ویکسین سرٹیفیکٹ بھی دیکھے جارہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں