The news is by your side.

اسٹریٹ کرمنلز نے نیا طریقہ واردات ڈھونڈ نکالا، ویڈیو دیکھیں

کراچی: شہر قائد میں اسٹریٹ کرمنلز نے نیا طریقہ واردات اپنالیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی شہر میں اسٹریٹ کرائم کا جن بے قابو ہوتا جارہا ہے، تمام تر حکومتی اقدامات کے باوجود شہری روزانہ اپنی قیمتی اشیا اور سرمائے سے محروم ہورہے ہیں۔

پولیس کی جانب سے نئی ٹاسک فورس کا قیام عمل میں لایا جاچکا ہے تاہم اب اسٹریٹ کرمنلز نے بھی اپنا طریقہ واردات تبدیل کرلیا ہے۔

آج کراچی کے پوش علاقے پی ای سی ایچ ایس میں بینک سے رقم لے کر آنے والا نوجوان ایسا لوٹا کہ اس کے خیال میں بھی نہ ہوگا۔

نوجوان جیسے ہی کیش لیکر اپنے دفتر کے باہر پہنچا تو پڑھے لکھے افراد کا روپ دھارے اسٹریٹ کرمنلز بھی اس کے پاس جاپہنچے اور پستول کی نوک پر نوجوان سے رقم لے کر باآسانی فرار ہوگئے۔

دوسری جانب شہر قائد میں اب بڑے ہتھیاروں کے ساتھ بھی ڈکیتی اور لوٹ مار کی وارداتیں ہونے لگی ہیں، ایسی ہی ایک واردات کی سی سی ٹی وی فوٹیج اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بڑے ہتھیاروں کے ساتھ کراچی میں ہونے والی واردات کی ویڈیو

فوٹیج کے مطابق رکشے اور موٹر سائیکل پر سوار مسلح ڈاکو ایوب گوٹھ میں ایک گھر کے باہر آ کر رکے، پھر رکشے سے تیزی سے چند افراد کلاشنکوفیں اٹھائے باہر نکل آئے، جنھیں دیکھ کر گھر کے باہر بیٹھے 2 افراد خوف زدہ ہو کر گھر کے اندر دوڑے۔

فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ مسلح ڈاکو بھی دونوں کے پیچھے گھر کے اندر داخل ہوئے، فوٹیج میں ڈاکو شہریوں سے موبائل فون بھی لیتے دکھائی دیتے ہیں۔

متاثرہ فیملی نے شکایت کی ہے کہ متعلقہ ایس ایچ او نے تاحال ملاقات کا وقت نہیں دیا، ایس ایچ او نے پیغام دیا کہ میں ابھی مصروف ہوں کل آنا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں