The news is by your side.

Advertisement

کراچی : ٹارگٹ کلنگ، فائرنگ سے ایک چینی باشندہ ہلاک، دوافراد شدید زخمی

کراچی : ڈیفنس زم زمہ پارک کے قریب فائرنگ سے غیرملکی شخص ہلاک اور اس کا ساتھی زخمی ہوگیا، فائرنگ کی زد میں آکر رکشہ ڈرائیور علی زخمی ہوا، وزیرداخلہ سندھ نے ڈی آئی جی ساؤتھ کو انکوائری کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے ڈیفنس زم زمہ پارک کے قریب نامعلوم نقاب پوش کار سواروں نے دو غیر ملکی باشندوں کی گاڑی پر فائرنگ کر دی، جس کے نتیجے میں ایک شخص موقع پر ہلاک جبکہ دوسرا شدید زخمی ہوگیا، جبکہ فائرنگ کی زد میں آکر رکشہ ڈرائیورعلی زخمی ہوگیا۔

ملزمان فائرنگ کے بعد موقع واردات سے فرار ہوگئے، پولیس کے مطابق واقعہ ٹارگٹ کلنگ ہے, غیرملکی شہری پر8گولیاں فائرکی گئیں،جس نے موقع پر ہی دم توڑ دیا۔

واقعے کا وزیرداخلہ سندھ سہیل انور سیال نے نوٹس لے کر ڈی آئی جی ساؤتھ کو انکوائری کا حکم دے کر رپورٹ طلب کرلی، انہوں نے ہدایت کی کہ قتل میں ملوث ملزمان کی گرفتاری کیلئے اقدامات کئے جائیں۔

سہیل انورسیال کا کہنا ہے کہ دونوں چینی شہری سیکیورٹی اہلکاروں کو خود ساتھ  لے کر نہیں گئے تھے، واقعے کی تحقیقات کررہے ہیں، جلد ملزمان تک پہنچ جائیں گے۔

اس حوالے سے ڈی آئی جی ساؤتھ آزاد خان نے بتایا کہ ڈیفنس میں فائرنگ کاواقعہ ڈکیتی نہیں لگتا، فائرنگ سے دو چینی شہریوں سمیت3افراد زخمی ہوئے۔

انہوں نے بتایا کہ جائے وقوعہ سے گولیوں کے9خول ملے ہیں، مزید تحقیقات جاری ہیں، حملہ آور گاڑی میں سوار تھے،شبہ ہے ان کو ٹارگٹ کیا گیا۔

ڈی آئی جی ساؤتھ کا کہنا ہے کہ چینی شہریوں کو سیکیورٹی فراہم کی گئی تھی، جس وقت چینی شہریوں پرفائرنگ کی گئی سیکیورٹی نہیں تھی۔

ماراگیا چینی باشندہ شپنگ کمپنی کا ملازم تھا، آئی جی سندھ نے واقعے کی تحقیقات سی ٹی ڈی کے سپرد کردی۔ انچارج راجا عمر خطاب واقعے کی تحقیقات کریں گے۔

واضح رہے کہ شہر قائد میں ٹارگٹ کلنگ کا جن ایک بار پھر بے قابو ہوگیا ہے، اس بارغیرملکی باشندوں کو نشانہ بنایا گیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں