site
stats
پاکستان

کراچی میں پولیس کی ٹارگٹڈ کارروائیاں،17ملزمان گرفتار

کراچی : ٹارگٹڈ کارروائیوں میں پولیس نے دو مفرورسمیت سترہ ملزمان کو گرفتار کرکے ان کے قبضے سے غیرقانونی اسلحہ اورمسروقہ سامان برآمد کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں جرائم پیشہ افراد کے خلاف کارروائیاں جاری ہے، کراچی کےعلاقے منگھو پیرمیں پولیس نے دواسٹریٹ کرمنلز کو گرفتار کرکے ان کے قبضے سے اسلحہ، موبائل فون اور چھینی گئی نقدی برآمد کرلی۔

جیکسن پولیس کی کارروائی کے دوران دو ملزم گرفتار کرلیے گئے، جن سےاسلحہ اور منشیات برآمد کی گئی، ٹیپوسلطان پولیس نے چھاپے کے دوران دو ملزم گرفتارکیے جبکہ ملزمان کے دو ساتھی فرار ہوگئے، پولیس کا الزام ہے کہ ملزمان لینڈ لائن فون کی تاریں اور بیٹریوں کی چوری میں ملوث ہیں۔

پولیس نے بلدیہ کی مدینہ کالونی میں چھاپے کے دوران دو مفرور ملزمان کو گرفتارکرلیا، اسی طرح کی ایک اور کارروائی میں حیدری پولیس نے تین مفرورملزمان کو گرفتار کیا اوران کے قبضے سے تین چوری کی کاریں اورمنشیات برآمدکی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ برآمد کی گئی کاریں ٹیپو سلطان، عزیزآباد، تیموریہ تھانے کی حدود سے چوری کی گئی تھیں۔

دوسری جانب ناردرن بائی پاس کےاطراف اے وی سی سی نے سرچ آپریشن کے دوران چھ مشتبہ افراد کو حراست میں لے کرتفتیش شروع کردی ہے، پولیس کا کہنا ہے کہ سرچ آپریشن اغوا کاروں کی موجودگی کی اطلاع پرکیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top