The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں شدید گرمی کی لہر، پارہ 40ڈگری کو چھو گیا

پندرہ مئی کوگرمی کی ایک اور لہر آنے کا امکان

کراچی : شہر قائد میں سورج کاپارہ 40ڈگری کو چھوگیا ، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ ہیٹ ویو مزید2 روز تک رہے گی، اس دوران پارہ41ڈگری تک جا سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں ہیٹ ویو کا دوسرا روز ہے ، محکمہ موسمیات نے اس ہیٹ ویو کو درمیانے درجہ کا قرار دیا ہے، صبح دس بجے پارہ 32 ڈگری تک جا پہنچا تھا اور دوپہربارہ بجے 36 ڈگری ریکارڈ کیا گیا جبکہ ایک بجے کے بعد گرمی میں مزید اضافہ ہوا پارہ 40 ڈگری کو چھوگیا۔

چیف میٹ سردار سرفراز کا کہنا ہے کہ شہر میں سمندری ہوائیں مکمل طور پر بند ہے اور شمال مشرق کی سمت سے ہوا10 کلومیٹر کی رفتار سے چل رہی ہیں۔

محکمہ موسمیات کے مطابق یہ ہیٹ ویو مزید2 روز تک رہے گی اور اس دوران درجہ حرارت ڈگری تک جاسکتا ہے۔

خیال رہے محکمہ موسمیات نے 15 مئی کو ایک اور ہیٹ ویو کی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ بارہ سے چودہ مئی کے دوران مٖغربی ہوائوں کا سسٹم داخل ہونے کا امکان ہے، جس کے باعث سندھ ، پنجاب اور خیبر پختونخوا میں بارش متوقع ہے

دوسری جانب آج ملک کےبیشترحصوں میں موسم خشک رہےگا، محکمہ موسمیات کےمطابق پشاورمیں موسم ابر آلود، جبکہ سوات مالاکنڈ اور دیگر علاقوں سمیت اسلام آباد، گوجر خان، کھاریاں میں بارش کا امکان ہے جبکہ گلگت بلتستان میں آندھی او گرج چمک کے ساتھ بارش ہوسکتی ہے۔

رات گئے ضلع اوکاڑہ،حافظ آباد،دیامرمیں بارش ہوئی جبکہ بونیر میں بجلی گرنے سے تین خواتین زخمی ہو گئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں