The news is by your side.

Advertisement

کراچی ٹیسٹ پاکستان کے نام، مہمان ٹیم کو شکست

کراچی: پاکستان نے جنوبی افریقہ کو کراچی ٹیسٹ میں سات وکٹوں سے شکست دیکر دو میچوں کی سیریز میں ایک صفر کی برتری حاصل کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کھیل کے چوتھے روز جنوبی افریقہ نے پاکستان کو جیت کے لئے 88 رنز کا ہدف دیا تھا جو قومی ٹیم نے تین وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا، پاکستان کی جانب سے اظہر علی 31 رنز بناکر ناٹ آؤٹ رہے، کپتان بابر اعظم نے 30 رنز بنائے۔

جنوبی افریقہ کی جانب سے انریچ نورٹجی نے 2 وکٹیں حاصل کیں جبکہ کیشومہاراج بھی ایک وکٹ حاصل کرسکے، کراچی ٹیسٹ میں فتح کے ساتھ ہی میزبان پاکستان کو دو ٹیسٹ میچز میں ایک صفر کی برتری حاصل ہوگئی ہے۔

پاکستان نے سات سال بعدجنوبی افریقہ کو ٹیسٹ میچ ہرایا ہے، قومی ٹیم نے آخری بار دوہزار تیرہ میں جنوبی افریقہ کیخلاف ٹیسٹ میچ جیتا تھا۔

آج چوتھے دن کھیل کے آغاز پر پاکستانی اسپنر یاسر شاہ اور نعمان علی جنوبی افریقہ کے خلاف ڈراؤنا خواب ثابت ہوئے دونوں اسپنرز نے مہمان ٹیم کو اپنے جال میں پھنساتے ہوئے ان کی وکٹیں اڑائی، پاکستانی اسپنرز نے دوسری اننگز میں جنوبی افریقہ کے 9 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا، جبکہ قومی اسپنرز ٹیسٹ میں مجموعی طور پر 14 وکٹیں حاصل کیں، نعمان علی نے ڈیبیو میچ میں 7 وکٹیں لیں جبکہ یاسر شاہ کی بھی 7 وکٹیں لے اڑے۔

اسپنرز کی عمدہ بولنگ کی بدولت جنوبی افریقا اپنی دوسری اننگز میں 245 رنز بناکر آؤٹ ہوگئی تھی، جنوبی افریقہ کی جانب سے ایڈن مارکرم74 ، وینڈرڈسن 64رنز بناکر نمایاں رہے، باووما40،ڈین ایلگر نے29رنز بنائے۔

یہ بھی پڑھیں:  کگیسو رباڈا کے لئے کراچی ٹیسٹ یادگار بن گیا

کراچی ٹیسٹ میں ڈیبیو کرنے والے نعمان علی نے دوسری اننگز میں شاندار بولنگ کرتے ہوئے پانچ کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا جبکہ یاسر شاہ نے بھی چار اہم وکٹیں حاصل کیں، حسن علی کے حصے میں ایک وکٹ آئی۔

سینچری اسکور کرنے پر فواد عالم کو مین آف دی میچ کےایوارڈ دیا گیا۔

کراچی ٹیسٹ کی خاص بات مڈل آرڈر بلے باز فواد عالم کی ہوم گراؤنڈ میں پہلی سینچری بنانا تھی، فواد عالم نے نہ صرف پاکستان ٹیم کو مشکلات سے نکالا بلکہ جنوبی افریقہ کے خلاف 158 رنز کی برتری دلانے میں بھی اہم کردار ادا کیا، 109 رنز کی اننگز میں نو چوکے اور دو چھکے شامل تھے۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں