The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں آئندہ 2 روزمیں گرمی بڑھنے کا امکان، درجہ حرارت 40تک جاسکتا ہے

کراچی : شہر قائد میں گرمی سے شہری بے حال ہے، محکمہ موسمیات نے کہا ہے کہ کراچی والو ہوشیار ہوجاؤ، آئندہ دو روز میں گرمی مزید بڑھے گی درجہ حرارت چالیس تک جاسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق رمضان المبارک سے قبل محکمہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ کراچی میں آئندہ دو روز میں گرمی کی شدت میں اضافہ ہوگا، درجہ حرارت چالیس تک پہنچنے کا امکان ہے۔

ڈائریکٹر محکمہ موسمیات عبدالرشید نے کراچی میں کل سے سمندری ہوائیں بند ہونے کا پیشگوئی کی اور کہا کہ شمال مغربی علاقوں سے گرم اور خشک ہواؤں سے موسم مزید گرم ہوجائیں گا۔

ڈائریکٹر محکمہ موسمیات کا کہنا ہےکہ شہر میں درجہ حرارت 41 ڈگری سینٹی گریڈ کو چھو سکتا ہے اور آئندہ ہفتے جمعرات تک گرمی کی شدت برقرار رہنے کا امکان ہے، اس طرح رمضان المبارک کا پہلا ہفتہ شدید گرم ہوگا۔

سندھ کے دیگر علاقوں میں سورج آگ برساتا رہے گا، حیدرآباد میں چوالیس اور سکھرمیں تینتالیس ڈگری تک پارہ چڑھا رہے گا جبکہ بلوچستان میں گرم ہوائیں چلتی رہیں گی، تربت میں پینتالیس ڈگری کے ساتھ شدید گرمی کا امکان ہے۔

دوسری جانب محکمہ موسمیات کے مطابق آئندہ 24 گھنٹے کے دوران کراچی ، سکھر اور تربت میں موسم گرم اور خشک رہے گا تاہم مالاکنڈ، ہزارہ، پشاور، کوہاٹ، راولپنڈی، گوجرانوالہ ڈویژن، اسلام آباد، فاٹا، گلگت بلتستان، کشمیر،لاہور، فیصل آباد، سرگودھا، بنوں، ڈی آئی خان، کوئٹہ اور ژوب ڈویژن میں چند مقامات پر تیزہواؤں، آندھی اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

گزشتہ روز سب سے زیادہ درجہ حرارت نوابشاہ میں اڑتالیس ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں