The news is by your side.

Advertisement

کراچی: ٹریفک پولیس نے اداکار ہمایوں سعید کا چالان کردیا

کراچی: شہر قائد کے علاقے کلفٹن میں ٹریفک پولیس نے معروف اداکار ہمایوں سعید کا ایک ہزار 20 روپے کا چالان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے کلفٹن میں ٹریفک پولیس نے اداکار ہمایوں سعید کا چلان کردیا، ٹریفک پولیس کے مطابق ہمایوں سعید کو ایک ہزار 20 روپے کا جرمانہ کیا گیا۔

ٹریفک پولیس کا کہنا ہے کہ چالان گاڑی کے سیاہ شیشے ہونے کی وجہ سے کیا گیا۔

دوسری جانب اداکار ہمایوں سعید نے ٹریفک پولیس کے اقدام کو سراہتے ہوئے کہا کہ ٹریفک پولیس اچھا کام کررہی ہے، گاڑی کے سیاہ شیشے ہونے پر چالان کیا گیا۔

ہمایوں سعید کا کہنا تھا کہ مجھے چالان پر کوئی اعتراض نہیں ہے میں نے چالان بھر دیا ہے، ٹریفک قوانین کی سب کو پابندی کرنی چاہئے۔

واضح رہے کہ کراچی میں ٹریفک کو رواں دواں رکھنے کے لیے ٹریفک پولیس کی جانب سے ٹریفک قوانین پر سختی سے عمل درآمد کرایا جارہا ہے، ہمایوں سعید کا چالان کلفٹن کے علاقے دو تلوار کے قریب کیا گیا۔

مزید پڑھیں: سابق وزیراعظم کے بیٹے کا کراچی میں چالان

یاد رہے کہ چند روز قبل ٹریفک پولیس نے شاہراہ فیصل پر سابق وزیراعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے موسیٰ گیلانی کا چالان کیا تھا۔

موسیٰ گیلانی کو بھی کالے شیشوں والی گاڑی کے ساتھ روکا گیا تھا ۔ گاڑی پر فینسی نمبر پلیٹ بھی لگی ہوئی تھی جس پر ’سابق وزیراعظم پاکستان ‘ کے الفاظ درج تھے۔

خیال رہے کہ اس سے قبل بھی کراچی میں ایک ٹریفک اہلکار عرب سفارتی عملے کا چالان کرچکا ہے، جسے سوشل میڈیا پر بے پناہ پذیرائی ملی تھی اور حکومت کی جانب سے سراہا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں