کراچی: 2 ٹرینوں کے حادثے کی تحقیقات کے لئے کمیٹی تشکیل -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: 2 ٹرینوں کے حادثے کی تحقیقات کے لئے کمیٹی تشکیل

کراچی : محکمہ ریلوے نے کراچی میں ٹرینوں کے تصادم کی تحقیقات کے لئے کمیٹی تشکیل دے دی ہے، وزیر ریلوے نے انکوائری باہتر گھنٹے میں مکمل کرنے کی ہدایت کی ہیں، گزشتہ روز ٹرین حادثے میں بائیس افراد جاں بحق ہوئے تھے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی ٹرین حادثے میں بائیس انسانی جانوں کے ضیاع کا ذمہ دارکون؟حادثہ کیسے اور کیوں پیش آیا، غلطی ڈرائیور کی ہے یا کسی اور کی، تحقیقات کے لئے کمیٹی قائم کردی گئی ہے۔

فیڈرل گورنمنٹ انسپکٹرآف ریلویز میاں ارشد کی سربراہی میں کمیٹی آج سے کام شروع کرے گی، انکوائری چار روز تک جاری رہے گی، ٹرین کے زخمی ڈرائیور اور اسسٹنٹ ڈرائیور سے بھی معلومات حاصل کی جائیں گی۔

عینی شاہدین بھی اپنے بیانات ڈویژنل سپریٹنڈنٹ ریلوے کراچی آفس میں قلمبند کرواسکتے ہیں۔

کمیٹی باہتر گھنٹے میں حادثے کی ابتدائی رپورٹ مکمل کرکے وزارت ریلوے کو پیش کرے گی، حادثے کی تفصیلی رپورٹ آٹھ روز میں مکمل کرلی جائے گی ۔


مزید پڑھیں : کراچی: 2 مسافر ٹرینوں میں خوفناک تصادم ، 22 افراد جاں بحق


یاد رہے گزشتہ روز لانڈھی میں فرید ایکسپریس اور زکریا ایکسپریس میں تصادم ہوا، تصادم کے نتیجے میں 22 افراد جاں بحق اور 60 افراد زخمی ہوگئے تھے۔

ابتدائی تحقیقات کے مطابق دونوں ٹرینیں پنجاب سے کراچی آرہی تھیں جبکہ زکریا ایکسپریس نے فرید ایکسپریس کو پیچھے سے ٹکر ماری، حادثے کے نتیجے میں ٹرین کی تین بوگیاں مکمل طور پر تباہ ہوگئیں اور ٹرین کا ملبہ پٹری کے اطراف بکھرگیا جبکہ فرید ایکسپریس کا انجن تباہ ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں