The news is by your side.

Advertisement

بی کام کے سالانہ امتحانات کب سے شروع ہوں گے؟ طلبا کیلئے اہم خبر آگئی

اسلام آباد : بی کام سال اول دوئم کے سالانہ امتحانات 15جون سے شروع ہوں گے اور 3جولائی کو اختتام پذیر ہوں گے، ایڈمٹ کارڈ اور شیڈول فراہم کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق جامعہ کراچی نے بی کام سال اول دوئم کے سالانہ امتحانات2021کاشیڈول جاری کردیا ہے ، بی کام کے امتحانات 15جون سے بزنس کمیونی کیشن کے پرچے سے ہوگا اور امتحانات3جولائی کو اختتام پذیر ہوں گے۔

ناظم امتحانات جامعہ کراچی کا کہنا ہے کہ ایڈمٹ کارڈاورشیڈول فراہم کردیا گیا ہے ، تمام پرچوں کاانعقاددوپہرکی شفٹ میں کیاگیا ہے۔

یاد رہے مارچ میں کراچی بورڈ آف اسٹڈیز آف کامرس نے اساتذہ کی درخواست پر آٰئندہ سال بی- کام کے سالانہ امتحانات میں نصاب کو کم کرنے کا حکم دیا تھا۔ بورڈ کا اجلاس انچارج ڈپاڑٹمنٹ آف کامرس ڈاکٹر زعیم اسرار کی زیر صدارات ہوا۔

انچارج ڈپاڑٹمنٹ آف کامرس ڈاکٹر زعیم اسرار کی زیر صدارات اجلاس میں بتایا گیا تھا کہ منسلک کالجوں کے اساتذہ اور طلباء نے نصاب میں کمی کی درخواست دی ہے کہ کرونا کا اثر تعلیم پر ہو رہا ہے۔

اس سے پہلے 16 فروری کووائس چانسلر جامعہ کراچی پروفیسر ڈاکٹر خالد محمود عراقی نے بی- اے اور بی – ایس- سی کے نصاب میں کمی کا اعلان کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں