The news is by your side.

Advertisement

مولانا فضل الرحمن کا آزادی مارچ کسی بھی صورت کامیاب نہیں ہو گا، کرامت علی کھوکھر

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما ملک کرامت علی کھوکھر کا کہنا ہے کہ تحریک انصاف عوام کا پیسہ لوٹ کر محل بنانے والوں سے کبھی کوئی ڈیل نہیں کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما ملک کرامت علی کھوکھر نے کہا کہ ملک کو لوٹنے والے کسی رعایت کے مستحق نہیں، کرپشن کرنے والوں کا احتساب ہر حال میں جاری رہے گا۔

انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی اور ن لیگ کے قائدین کا احتساب ہونے پر وہ چیخیں مار رہے ہیں ،عمران خان کو لانگ مارچ و دھرنے کی دھمکیوں سے بلیک میل نہیں کیا جاسکتا۔

ملک کرامت علی کھوکھر نے کہا کہ نے کہا کہ کپتان کی قیادت میں پاکستان معاشی استحکام کی طرف جا رہا ہے، حکومت مہنگائی پر بہت جلد قابو پالے گی۔

انہوں نے کہا کہ 27اکتوبر کو مولانا فضل الرحمن و نیب زدگان اپوزیشن کی سازش بری طرح ناکام ہوگی، تحریک انصاف عوام کا پیسہ لوٹ کر محل بنانے والوں سے کبھی کوئی ڈیل نہیں کرے گی۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ مولانا فضل الرحمن کی آزادی مارچ کے حوالے سے سولو فلائٹ پر اپوزیشن جماعتیں بھی پریشان ہیں تاہم اگر آزادی مارچ ہوا تو حکومت کسی بھی قسم کی رکاوٹ نہیں ڈالے گی۔

ملک کرامت علی کھوکھر نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان نے عوام کو شعور دیا جس کی و جہ سے عوام بھی مفادات کی سیاست کرنے والوں پر اعتبار کرنے کو تیار نہیں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں