The news is by your side.

Advertisement

بیٹی نے پہلی بار ’پاپا‘ کہا، کرن جوہر خوشی سے نہال

ممبئی: بالی ووڈ کے معروف ہدایت کار کرن جوہر کی خوشی کی انتہا اس وقت نہ رہی جب ان کی ایک سالہ بیٹی نے انہیں پہلی بار ’پاپا‘ کہہ کر پکارا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے گزشتہ روز سوشل میڈیا ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کیا، کرن جوہر نے کہا کہ جب ایک سالہ روہی نے پہلی بار ’پاپا‘ پکارا تو ان کی خوشی کا کوئی ٹھکانہ نہ رہا۔

بالی ووڈ ہدایت کار کرن جوہر ان دنوں فیملی کے ہمراہ دبئی میں موجود ہیں اور ان کی بیٹی نے انہیں بذریعہ فون ’پاپا‘ کہہ کر پکارا۔

کرن جوہر دو بچوں کے باپ ہیں جن میں ایک بیٹا یش اور بیٹی روہی شامل ہیں، واضح رہے کہ کرن جوہر کے یہاں فروری 2017 میں جڑواں بچوں کی پیدائش ہوئی تھی، انہوں نے بیٹی کا نام ماں کے نام ’ہیرو‘ کو ترتیب دے کر روہی اور بیٹے کا نام یش رکھا تھا۔

بالی ووڈ ہدایت کار نے گزشتہ ماہ اپنے بچوں کی پہلی سالگرہ منائی تھی جس میں بالی ووڈ اداکار اور اداکاراؤں نے شرکت کی تھی، کرن جوہر نے ماں کے عالمی دن کے موقع پر بیٹی کے نام اسپیشل پیغام دیا تھا کہ ’روہی’ بالکل اپنی دادی کی طرح لگتی ہے، روہی اور یش میری زندگی میں ایک خوبصورت اضافہ ہیں اور یہ دونوں میری زندگی ہیں۔

بالی ووڈ ہدایت کار کہنا تھا کہ میں فخر محسوس کرتا ہوں کہ طبی سائنس کی عجائبات کی مدد سے میرے دل کے ٹکڑے روہی اور یش میری زندگی کا حصہ بنے، 44 سالہ فلم ساز جو کہ پوری دنیا میں سفر کرتے ہیں جانتے ہیں کہ بچوں کا باپ ہونا ایک بڑی ذمہ داری ہے اور بچے ان کے کام سے بھی پہلے ہیں۔

کرن جوہر ان دنوں شارٹ فلم لسٹ آف لو بنا رہے ہیں اس کے علاوہ انوراگ کیشپ، زویا اختر اور دیباکر بنرجی کے ساتھ فلموں کی تکمیل میں مصروف ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں