The news is by your side.

Advertisement

’عالیہ بھٹ کی اداکاری دیکھ کر ایسا لگا جیسے میری بیٹی ہے‘

ممبئی: بالی ووڈ ہدایت کار کرن جوہر نے کہا ہے کہ عالیہ بھٹ باصلاحیت اداکارہ ہیں جسے دیکھ کر ایسا لگا کہ میری بیٹی پرفارم کررہی ہے۔

اپنی نئی آنے والی فلم ’کالانک‘ کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے کرن جوہر کا کہنا تھا کہ عالیہ بھٹ نے مختلف کردار بخوبی نبھا کر اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔

اُن کا کہنا تھا کہ جب میں نے عالیہ کو اداکاری کرتے دیکھا تو جذباتی ہوگیا تھا کیونکہ اُس نے سارے مناظر بہت خوبصورتی سے عکس بند کروائے اور بہترین کام کیا۔

مزید پڑھیں: عالیہ بھٹ کم عمری میں شادی سے خوف زدہ

کرن جوہر کا کہنا تھا کہ ’میں ابھی فلم کے بارے میں زیادہ بات نہیں کرسکتا مگر اتنا ضرور بتاتا ہوں کہ جب عالیہ کو اداکاری کرتے دیکھا تو ایسا لگا جیسے میری بیٹی پرفارم کررہی ہے‘۔

بالی ووڈ ہدایت کار کا کہنا تھا کہ عالیہ بھٹ کی صلاحیتوں کو دیکھ کر میں اپنے جذبات قابو نہ رکھ سکا اور زارو قطار رونے لگا حالانکہ انڈسٹری کے سارے ساتھی میرے مزاحیہ مزاج سے بخوبی واقف ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق کرن جوہر کے والد یش جوہر نے 15 برس قبل کالانک کا آئیڈیا پیش کیا، یہ ایک ڈرامہ 1940 میں اسٹیج پر دکھایا جاتا تھا۔

یہ بھی دیکھیں: عالیہ بھٹ اور ورون دھون کی فلم ’کلنک‘ کی شوٹنگ سانپوں نے رکوادی

رپورٹ کے مطابق فلم میں مادھوری ڈکشت، سنجے دت، ورون دھون، ادیتیہ روائے کپور  اور سوناکشی سنہا بھی کردار ادا کرتے نظر آئیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں