The news is by your side.

کرن جوہر نے تیلگو فلم انڈسٹری کو بالی وڈ سے بہتر قرار دے دیا

معروف بھارتی ہدایتکار کرن جوہر نے بھی بزنس کے لحاظ سے تیلگو فلم انڈسٹری کو بالی وڈ انڈسٹری سے بہتر قرار دیا ہے۔

کرن جوہر ایک ایسی مشہور شخصیت ہیں جو کسی بھی چیز پر اپنے خیالات کا اظہار کرنے سے کبھی پیچھے نہیں ہٹتے ہیں۔ کئی سالوں میں ہم نے ان سے متعلق بہت سارے تنازعات دیکھے ہیں اور انہیں اکثر سوشل میڈیا پر بھی انہیں نشانہ بنایا جاتا ہے۔

کرن جوہر نے اپنی حالیہ پوڈ کاسٹ میں چونکا دینے والے انکشافات کیے ہیں، جس میں انہوں نے تیلگو فلم اندسٹری کی تعریف کی ہے، ساتھ ہی اسٹوڈنٹ آف دی ائیر میں تین اداکاروں کے ڈیبیو کے بارے میں بھی گفتگو کی۔

اس میں کوئی شک نہیں کہ کرن بالی وڈ اندسٹری کے بہترین ہدایت کاروں میں سے ایک ہیں اور انہوں نے ‘کچھ کچھ ہوتا ہے’، ‘کبھی خوشی کبھی غم’ اور ‘مائی نیم از خان’ جیسی فلمیں دی ہیں۔

ہدایت کار کا کہنا تھا کہ میں نے دھرما پروڈیکشن صرف 2 لوگوں کے ساتھ شروع کیا تھا، مجھے یش چوہڑا نے کہا تھا کہ فلم کبھی ناکام نہیں ہوتی، فلم ناکام ہونے کی وجہ بجٹ ہے۔

انہوں نے کہا کہ میں نے اسٹوڈنٹ آف دی ائیر ایک ہٹ فلم بنائی تھی لیکن مجھے اس فلم میں بہت نقصان ہوا تھا۔

کرن جوہر کا کہنا تھا کہ میں بہت جذباتی ہوں میرا دل ہندی سنیما کے لیے ہے لیکن اگر آپ مجھ سے پوچھیں تو میں یہی کہوں گا بزنس کے لحاظ سے تلگیو انڈسٹری کہیں زیادہ منافع بخش صنعت ہے۔

ہدایت کار کا کہنا تھا کہ اگر ایک فلم 5 کرورڑ بزنس کے لیے بنائی گئی ہے اور اداکار 20 کروڑ مانگ لیں تو وہ فلم فلاپ ہی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں