The news is by your side.

Advertisement

سوشل میڈیا پر کرینہ اور کرشمہ کپور کی تصویر کے چرچے

نئی دہلی: بالی ووڈ اداکارہ کرشمہ کپور نے اپنی بہن کرینہ کپور کے ساتھ ایک تصویر شیئر کرتے ہوئے لاکھوں مداحوں کے دل جیت لئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق انسٹاگرام پر بولی وڈ کی کامیاب اداکارہ نے اپنی بہن اور بے بو اسٹار کے نام سے مشہور کرینہ کے ساتھ ایک خوبصورت تصویر شیئر کی اور مداحوں کواپنی جانب متوجہ کرلیا۔

سیلفی میں دیکھا جاسکتا ہے کہ دونوں بہنیں انتہائی شرارتی موڈ میں دکھائی دیتی ہیں، تصویر شیئر کرتے ہوئے کرشمہ نے لکھا، بہن کو یاد کر رہی ہوں،جیسے ہی انہوں نے تصویر پوسٹ کی، کرینہ نے فوری ردعمل کا اظہار کیا اور تبصرہ کیا، "اس تصویر سے پیار کرو،۔”اداکارہ ملائکہ اروڑہ نے بھی کمنٹ سیکشن میں تصویر کو خوب سراہا اور دل کا ایموجی بنایا۔

یہ بھی پڑھیں:‘بڈھی’ کیوں کہا؟ کرینہ کپور بھڑک اٹھی

ادھر کرشمہ کپور جلد ہی ابھینئے دیو کی فلم براؤ ن میں جلوہ گر ہونگی جبکہ کرینہ ادویت چندنس کی آنے والی فلم "لال سنگھ چڈھا” میں نظر آئیں گی جو ہولی ڈ کے کلاسک فارسٹ گمپ کا ریمیک ہے، اس میں عامر خان اور ناگا چیتنیا بھی مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں۔

یاد رہے کہ کرینہ کپور شادی اور اپنے ہاں بچوں کی پیدائش کے بعد بہت کم فلموں میں دکھائی دیتی ہیں، وہ اپنے بڑے بیٹے تیمور علی خان کی پیدائش کے بعد کچھ فلموں میں دکھائی دی تھیں مگر پھر دوسرے بیٹے جہانگیر علی خان کی پیدائش کی وجہ سے وہ اسکرین سے دور تھیں۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں