The news is by your side.

Advertisement

کرینہ کپور کے پاکستانی عروسی ملبوسات میں خوبصورت انداز

دبئی : بالی وڈ اداکارہ کرینہ کپور اپنے بیٹے تیمور علی خان کی پیدائش کے بعد پہلے فوٹو شوٹ میں پاکستانی ملبوسات پہنے اپنے مخصوص انداز میں نظر آئيں۔

بالی ووڈ ادا کارہ کرینہ کپور پاکستانی فیشن سے بے حد متاثر ہے۔ ایشیانا دبئی میگزین کیلئے کئے گئے ایک شوٹ میں کرینہ کپور نے پاکستانی ڈیزائنر کے ملبوسات اور زیورات پہنے، جس میں وہ نہایت خوبصورت نظر آئیں۔

kareena-45

پاکستانی ڈیزائنر ٹینا درانی نے اس شوٹ کیلئے کرینہ کپور خان کیلئے خاص عروسی ملبوسات ڈیزائن کیے، کرینہ کی ساری تصویریں دبئی میں اتاری گئی ہیں۔

پہلے جوڑے میں سفید رنگ کا انتخاب کیا گیا، اس روایتی عروسی جوڑے پر نہایت خوبصورت کام کیا ہوا ہے۔

kareena-1

دوسرے جوڑے میں ویلوٹ کے کپڑے کا استعمال کیا گیا، جس میں کرینہ کپور خان کا انداز ایک مہارانی جیسا نظر آیا۔

kareena-2

k2

پاکستانی فیشن ڈیزائنر ٹینا درانی کا ایک انٹرویو میں کہنا تھا کہ میں چاہتی تھیں کہ تمام جوڑوں میں کرینہ کپور کا انداز ایک دوسرے سے الگ نظر آئے، کرینہ ایک سپر اسٹار ہیں، ان کے ساتھ کام کرنا بہترین تجربہ تھا۔

k7

kareena-3

kareena-4

ٹینا درانی کا مزید کہنا تھا کہ عروسی ملبوسات کی پروموشن کے لیے ایشیانا ویڈنگ میگزین سے بہتر کوئی موقع نہیں تھا، اس کے بعد ہم کرینہ کپور کے ساتھ کام کر پائے۔

kareena-5

خیال رہے کہ کرینہ کپور پاکستانی ڈیزائنر فراز منان کی ڈیزائن کردہ لان کی ماڈلنگ کرچکی ہیں۔

واضح رہے کہ کرینہ کپور کے ہاں 20 دسمبر کو بیٹے کی پیدائش ہوئی تھی اور اس کا نام تیمور علی خان رکھنے پر ایک تنازع کھڑا ہو گيا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں