site
stats
پاکستان

کشمیریوں پرظلم وستم‘ بھارتی پولیس اہلکارمستعفی

Kashmir unrest

سری نگر: بھارتی فوج اور پولیس کی جانب سے کشمیریوں پر جاری ظلم و ستم کے خلاف آواز اٹھاتے ہوئے ہندوستانی پولیس افسر نے استعفیٰ دے دیا‘ استعفے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق رئیس نامی پولیس اہلکار گزشتہ سات سال سے ہندوستانی پولیس میں خدمات انجام دے رہا تھا ‘ ویڈیو بیان میں کشمیریوں پر جاری ظلم و ستم بیان کرتے ہوئے پولیس کے جوان نے اپنا استعفیٰ دیا۔

سوشل میڈیا پر وائر ل ہونے والی ویڈیو میں رئیس نامی یہ سابق پولیس اہلکار تسلیم کرتا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں حالات خراب ہیں اوروادی میں تعینات بھارتی فوج اور پولیس نے ظلم ستم کی انتہا کردی ہے۔

Kashmir unrest

پولیس اہلکار کا کہنا تھا کہ وہ ضمیر کی آواز پر استعفی ٰ دے رہا ہے۔ظلم وستم سےکئی کشمیری شہید اور بینائی سےمحروم ہوئے‘ مقبوضہ وادی میں جاری بھارتی جارحیت نہیں دیکھ سکتا۔

بھارت کا یوم آزادی، کشمیریوں کا یوم سیاہ*

ویڈیو پیغام میں رئیس نامی اس اہلکار کا کہنا تھا کہ ایک پولیس والے کی حیثیت سے کشمیر میں جاری خون ریزی نہیں دیکھ سکتا‘ میں ایک غریب گھر سے ہوں میرے والد مزدور ہیں‘ میں بھی محنت مزدوری کرکے اپنا گھر پال لوں گا لیکن اپنے ضمیر کے ہاتھوں شرمندہ نہیں ہوں گا۔

رئیس کا کہنا تھا کہ اس جنگ میں ہندوستانی اور پاکستانی بھی مارے جارے ہیں لیکن سب سے زیادہ نقصان کشمیریوں کا ہورہا ہے اور میں جانتا ہوں کہ اس مسئلے کا حل میرے پاس نہیں لیکن میں اپنے ضمیر کی آواز کو جواب دہ ہوں اور میں اپنے ساتھیوں سے بھی یہی کہوں گا کہ وہ اپنے ضمیر کی آواز سنیں۔

بھارتی پولیس کی جانب سے تاحال رئیس کے استعفے کی تصدیق یا تردید نہیں کی گئی ہے تاہم پولیس ترجمان کی جانب سے یہ ضرور کہا گیا ہے کہ معاملے کی تحقیقات جاری ہیں اور دیکھاجارہا ہے کہ آیا یہ ویڈیو اصلی ہے یا نقلی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top