The news is by your side.

Advertisement

کشمیری 72 سالہ تشدد سے نہیں ڈرے، آئینی ترمیم سے کیا ڈریں گے، وزیراعلیٰ سندھ

کراچی: وزیراعلیٰ سندھ سیدمراد علی شاہ نے کہا ہے کہ آج ہم اپنے کشمیری بھائیوں کے ساتھ کھڑے ہیں، ساری جماعتیں ایک ہو کر کشمیر سے یکجہتی کا اظہار کریں۔

کراچی میں پیپلزپارٹی کی کشمیر یکجہتی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ کشمیری 72 سالہ تشدد سے نہیں ڈرے، آئینی ترمیم سے کیا ڈریں گے۔

انہوں نے کہا کہ م شہیدذوالفقار بھٹو اور شہید بینظیر بھٹو کے مجاہد ہیں، بھارت کو بتانا چاہتا ہوں پوری قوم ایک ہے، ہم سب مل کر بھارت کی ہر جارحیت کا بھرپور جواب دیں گے۔

خطاب کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ آج کشمیر کیلئے پورا پاکستان اکٹھا ہوا ہے، تمام جماعتیں پیپلزپارٹی کے ساتھ ہیں، بلاول بھٹو کی ہدایت پر کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کیلئے ریلی نکالی گئی۔

مرادعلی شاہ نے کہا کہ ریلی میں سیاسی جماعتوں نے شرکت کرکے ثابت کیاہم سب ایک ہیں، مودی نے انتخابات میں کامیابی کے بعد کشمیریوں پر ظلم کے پہاڑ توڑے۔

کشمیر پر کسی قسم کے سمجھوتے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا: آرمی چیف

ان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستانی اپنے کشمیریوں کےساتھ کھڑے ہیں، کشمیری 72 سالہ تشددسےنہیں ڈرے، مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت چھن جانے سے بھی نہیں ڈیں گے بلکہ ڈٹ کر مقابلہ کریں گے۔

خیال رہے کہ یوم آزادی پر پاکستانی قوم کشمیری عوام سے اظہار یکجہتی کے لیے ریلیاں نکال رہی ہے، ہر طرف پاکستان زندہ باد اور کشمیر بنے گا پاکستان کے نعرے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں