site
stats
پاکستان

دنیا بھرمیں کشمیریوں نے یوم شہدائے جموں کشمیر منایا

مظفر آباد : لائن آف کنٹرول کے دو طرف کشمیریوں نے یوم شہدائے جموں کمشیر مناتے ہوئے تحریک آزادی کشمیر کے دوران جانوں کے نذرانے پیش کرنے والے حریت پسندوں کو خراج تحسین پیش کیا اور آزادی کے حصول تک جدوجہد جاری رکھنے کاعزم کیا۔

تفصیلات کے مطابق سرحدوں کے دونوں طرف اور دنیا بھر کے کشمیریوں نے یوم شہدائے جموں پورے جوش و خروش کے ساتھ منایا، اس موقع پر کشمیریوں نے اس مناسبت سے خصوصی تقریبات کا اہتمام کیا گیا جہاں شہدائے جموں کشمیر کو خراج تحسین پیش کیا گیا اور فلسفہ آزادی پر تقاریر کی گئیں۔

چیئرمین حریت فورم میر واعظ عمر فاروق نے اپنے ایک بیان میں شہدائے جموں کشمیر کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ شہداء نے ظلم اور جبر کے خلاف اپنی جانوں کا نذرانہ اس لیے پیش کیا تاکہ کشمیری غلامی کی زندگی گذارنے کے بجائے آزاد فضاء میں سانس لے سکیں۔

یوم شہداء جموں کی مناسبت سے خصوصی تقریب کا انعقاد مظفرآباد میں پریس کلب میں کیا گیا جہاں کشمیری رہنماؤں نے خطاب کرتے ہوئے شہداء کی قربانیوں کو جنگ آزادی کا اثاثہ قرار دیتے ہوئے خود مختار کشمیر کے حق میں قراردادیں بھی پیش کیں۔

یاد رہے نومبر 1947 میں مہاراجہ ہری سنگھ اور بھارتی افواج کے گٹھ جوڑ نے نہتے کشمیریوں کا اُس وقت بیدردی سے قتل عام کیا جب وہ کشمیر سے پاکستان کی جانب ہجرت کر رہے تھے، شہید ہونے والوں میں خواتین اور بچوں کی بھی بڑی تعداد شامل تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top