The news is by your side.

Advertisement

برطانوی شہزادی کیٹ مڈلٹن نے لیڈی ڈیانا کی یاد تازہ کردی

اسلام آباد : شہزادی کیٹ مڈلٹن نے اپنی ساس لیڈی ڈیانا کی یاد تازہ کردی،کیٹ مڈلٹن نے بھی دورہ پاکستان کے موقع پر آنجہانی لیڈی ڈیانا کی طرح آسمانی لباس زیب تن کیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی شہزادی کیٹ مڈلٹن پاکستان پہنچی تو انھوں نے روایتی شلوار قمیض کے لباس سے متاثر ہو کر آسمانی رنگ کا لباس پہنا ہوا تھا، خوبصورت لباس  شہزادی ڈیانا کی یاد دلا رہا تھا کیونکہ آنجہانی لیڈی ڈیانا نے بھی 1996 میں دورہ پاکستان کے موقع پر آسمانی لباس زیب تن کیا تھا۔

خیال رہے برطانوی شاہی خاندان کے کئی افراد پاکستان آچکے ہیں ، 2006 میں ولی عہد شہزادہ چارلس اہلیہ کےہمراہ پاکستان آئے تھے اور زلزلے سے متاثرعلاقوں کا دوری کیا اور تاریخی مقامات دیکھے۔

شاہی خاندان کی سب سے مشہورشخصیت اور شہزادہ ولیم کی والدہ لیڈی ڈیانا تین مرتبہ پاکستان کا دورہ کر چکی ہے، پہلی بار انیس سو اکانوے پھر انیس سو چھیانوے اور انیس سوستانوے میں عمران خان کی دعوت پرشوکت خانم اسپتال چندہ مہم اور اسپتال کے افتتاح میں بھی آئیں۔

ملکہ ایلزبتھ انیس سو ستانوےمیں پاکستان کی آزادی کی پچاس سالہ تقریبات میں شرکت کے لیے آئیں اور راولپنڈی میں پاکستان اور جنوبی افریقہ کے درمیان ٹیسٹ میچ بھی دیکھا، اس وقت بے نظیر بھٹو وزیراعظم تھیں۔

تقسیم ہند کے بعدانیس سو اکسٹھ میں ملکہ ایلزبتھ پہلی بار پاکستان کا دورہ کیا ، کراچی ایئر پورٹ پر صدر مملکت فیلڈمارشل ایوب خان نےشانداراستقبال کیا، جبکہ پاکستانی عوام نے بھی ملکہ کےاستقبال میں کسر نہ چھوڑی،وہ پشاور،کوئٹہ، راولپنڈی سمیت کئی شہروں میں گئیں۔

مزید پڑھیں : برطانوی شاہی جوڑا پاکستان پہنچ گیا

یاد رہے گذشتہ رات برطانوی شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ شہزادی کیٹ میڈلٹن پاکستان پہنچے تو وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے استقبال کیا ، روایتی لباس میں ملبوس بچوں نے برطانوی شاہی جوڑے کو گل دستہ پیش کئے۔

ملکہ برطانیہ الزبتھ دوئم کے بڑے پوتے شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ شہزادی کیٹ مڈلٹن 14 تا 18 اکتوبر تک پاکستان کا دورہ کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں