site
stats
انٹرٹینمںٹ

کترینہ کے دونوں ہاتھ کمر پر رکھ کر پش اپس

ممبئی: بالی ووڈ باربی ڈول کترینہ کیف شاید اپنے سابق دوست سلمان خان سے اس قدر متاثر ہیں کہ انہوں نے پہلے ایک ہاتھ اور پھر دونوں ہاتھ کمر پر رکھ کر پش اپس لگائے اور سب کو حیران کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ایک تھا ٹائیگر کے سیکوئل ’’ٹائیگر زندہ ہے‘ کی شوٹنگ مراکش میں جاری ہے، فلم میں کترینہ مرکزی کردار ادا کررہی ہیں جبکہ اُن کے سابق دوست سلمان خان بھی اہم رول ادا کررہے ہیں۔

پڑھیں: سلمان اور کترینہ یورپ میں ایک ساتھ

سلمان اور کترینہ بریک اپ کے کافی عرصے بعد ایک ساتھ فلم میں نظر آرہے ہیں، فلم میں سلمان خان ٹائیگر جبکہ کترینہ زویا کے ناموں کا کردار ادا کررہی ہیں۔

ویڈیو دیکھنے کے لیے اسکرول نیچے کریں

کترینہ شوٹنگ کے دوران سلمان کی فٹنس سے شاید اتنا متاثر ہوئی کہ انہوں نے بھی پش اپس لگانا شروع کردیے، اداکارہ نے اپنے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ایک ویڈیو شیئر کی جسے دیکھ کر مداح حیران رہ گئے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کترینہ پش اپس لگا رہی ہیں اور چار پش اپس کے بعد انہوں نے ایک ہاتھ کمر پر رکھا اور چار مزید پش اپس لگائے پھر انہوں نے دونوں ہاتھ کمر پر رکھے اور پش اپس لگائے مگر اس دوران کیمرہ جب پیچھے کی طرف گیا تو سب حیران رہ گئے۔

Warming up on set . @rezaparkview

A post shared by Katrina Kaif (@katrinakaif) on

ویڈیو دیکھ کر حیران ہونے کی وجہ یہ تھی کہ کترینہ جو پش اپس لگا کر اپنی فٹنس ثابت کرنا چاہ رہی تھیں وہ ایک تختے پر لیٹی ہوئی تھیں اور دوسری طرف ایک آدمی تختے پر وزن  ڈال کر اُسے اوپر نیچے کررہا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top