The news is by your side.

Advertisement

کینیا: ڈیم ٹوٹنے سے 44 افراد ہلاک، سینکڑوں زخمی

نیروبی: کینیا میں شدید بارشوں اور سیلاب کے باعث ڈیم ٹوٹنے سے 44 افراد ہلاک اور بچوں سمیت سو سے زائد افراد شدید زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق افریقی ملک کینیا میں شدید بارشوں اور خطرناک سیلاب کے باعث دارالحکومت نیروبی سے 190 کلو میٹر شمال مغرب میں واقع مرکزی ڈیم ٹوٹ گیا جس کے نتیجے میں 44 افراد ہلاک اور بچوں سمیت سینکڑوں افراد زخمی ہوگئے ہیں۔

کینیا حکام کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ حالات کو کنڑول کرنے کے لیے علاقے میں ایمرجنسی نافذ ہے، جبکہ اس حادثے میں اب تک 44 افراد کی ہلاکت کی تصدیق کی جاچکی ہے، علاوہ ازیں زخمیوں کو اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے۔

کینیا کے اسکول میں فائرنگ‘ 6 بچوں سمیت 7 افراد ہلاک

حکام کا مزید کہنا تھا کہ یہ واقعہ گذشتہ رات پیش آیا جس کے فوری بعد ریسکیو عملے نے امدادی کارروائیوں کا آغاز کیا، تاہم اس حادثے میں مزید ہلاکتوں اور بڑے پیمانے پر تباہی کا خدشہ ہے۔

ریسکیو حکام کے مطابق اب تک تقریباً سینکڑوں افراد کو ریسکیو کیا جاچکا ہے، جنہیں مقامی اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جاری ہے، تاہم ڈیم کے پانی سے ہونے والی تباہی کے ابتدائی تخمینہ کا اندازہ ابھی لگایا جا رہا ہے۔

کینیا، مسافر بس کو حادثہ 27 افراد ہلاک، متعدد زخمی

خیال رہے کہ کینیا کو اس وقت بارشوں اور سیلابوں کا سامنا ہے جس کی وجہ سے ہزاروں کی تعداد میں شہری نقل مقامی پر مجبور ہیں، یاد رہے کہ رواں سال کینیا میں شدید بارشوں اور سیلاب کے باعث تقریبا 170 سے زائد افراد اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں