The news is by your side.

Advertisement

پروین رحمان قتل کیس کا مرکزی ملزم رحیم سواتی گرفتار

کراچی: اورنگی پائلٹ پراجیکٹ پروین رحمان قتل کیس کے مرکزی ملزم رحیم سواتی کو گذشتہ روز خفیہ اطلاع پر منگھوپیر کے علاقے سے گرفتار کرلیا گیا۔

ایس ایس پی ویسٹ غلام اظفر مہیسر کا کہنا تھا دہشتگردوں نے اپنے مذموم مقاصد کی تکمیل کے لیے راستے میں رکاوٹ سمجھتے ہوئے پروین رحمان کو قتل کیا،گرفتار ہونے والے ملزم رحیم سواتی کی تصویر اے آر وائے نیوز نے حاصل کرلی۔

The prime suspect Raheem Swati

گرفتار ملزم رحیم سواتی عوامی نیشنل پارٹی کے ٹکٹ پر اورنگی کے علاقے سے کونسلر منتخب ہوا، ملزم نے زمینوں پر قبضے اور بھتہ خوری کے لیے گروہ تشکیل دیا، رحیم سواتی اپنے ساتھی ایاز سواتی کے ہمراہ پروین رحمان کی زمین پر قبضہ کر کے وہاں کراٹے سینٹر بنانا چاہتا تھا۔

ایس ایس پی ویسٹ کے مطابق ملزم لسانی و مذہبی دہشتگردی کی متعدد وارداتوں میں بھی ملوث رہا، جبکہ اس کے روابط کالعدم تحریک طالبان پاکستان سے بھی تھے۔

پروین رحمان قتل کیس میں ملزم کے دوساتھی پہلے ہی گرفتار ہیں جبکہ ایاز سواتی سمیت دو ساتھی بیرون ملک مفرور ہیں، گرفتار ملزم کے قبضے سے اسلحہ اور دستی بم برآمد کرلیا گیا۔

ذرائع کے مطابق سماجی کارکن کے قتل کی واردات کے یہ بعد مبینہ دہشت گرد کراچی سے فرار ہو گیا تھا، رحیم سواتی خیبرپختونخواہ میں بھی سیاست دانوں کے قتل میں ملوث رہا ہے، قانون نافذ کرنے والے ادارے کافی عرصے سے اس کی تلاش میں تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں