The news is by your side.

Advertisement

مستعفیٰ مشیر خزانہ بلوچستان، 14 روزہ ریمانڈ پر نیب کے حوالے

کوئٹہ: نیب حکام نے گزشتہ روز گرفتار کیے گئے مشیر خزانہ خالد لانگو کو آج عدالت میں پیش کر کے 14 روزہ ریمانڈ حاصل کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق نیب نے مستعفیٰ مشیر خزانہ بلوچستان میر خالد لانگو کوآج سخت سیکیورٹی کے حصار میں کوئٹہ ہائی کورٹ میں پیش کیا،اور عدالت سے مشتاق رئیسانی کرپشن کیس میں خالد لانگو سے تحقیقات کے لیے 14 روزہ ریمانڈ حاصل کرلیا۔

اس موقع پر ملزم میر خالد لانگو کے وکیل فاروق ایچ نائیک اور عباس کاکڑ نے عبوری ضمانت کی درخواست پیش کرتے ہوئے دلائل دیے کہ اُ ن کے موکل سیاسی رہنما ہیں،انہوں نے استعفیٰ دے خود کو تفتیش کے لیے پیش کیا تھا،اس لیے ہمارے موکل کی عبوری ضمانت منظور کی جائے۔

جواب میں نیب نے مشتاق رئیسانی کرپشن کیس میں اب تک ہونے والی تحقیقات سے عدالت کو آگاہ کرتے ہوئے، میر خالدلانگو کے چودہ روزہ ریمانڈ کی استدعا کی، جسے عدالت نے منظور کرتے ہوئے مستعفیٰ مشیر خزانہ کو 14 روزہ ریمانڈ پر نیب کے حوالے کر دیا۔


مشتاق رئیسانی کے گھرسے کروڑوں روپے  برآمد


 
واضع رہے مشیر خزانہ خالد لانگو تین بار سمن بھیجنے کے باوجود نیب حکام کے سامنے پیش نہیں ہوئے تھے، گزشتہ روز ان کی ضمانت خارج ہونے پر نیب نے انہیں عدالت کے باہر حراست میں لے لیا تھا۔


مشیر خزانہ بلوچستان میرخالد لانگو کو عدالت سے گرفتار


یاد رہے کہ وزیراعلٰی بلوچستان کےسابق مشیر خزانہ خالد لانگو نے سیکریٹری خزانہ مشتاق رئیسانی کے گھر سے کروڑوں روپے برآمد ہونے پر اپنے عہدے سے استعفیٰ دیدیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں