The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی نے مہاجروں کے حقوق غصب کیے، خالد مقبول صدیقی

حیدرآباد: ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ خالد مقبول صدیقی نے کہا ہے کہ پیپلزپارٹی نے سندھ میں ترقیاتی کام نہیں کرائے اقتدار میں آکر دیہی اور شہری علاقوں کو سہولتیں دیں گے، پیپلزپارٹی نے مہاجروں کے حقوق غصب کیے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے حیدرآباد میں خطاب کرتے ہوئے کیا، خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ تمام سیاسی جماعتوں کو جلسے جلسوں اور ریلیوں کی اجازت ہے، دیگر جماعتوں کی طرح ایم کیو ایم کو بھی برابر کا موقع ملنا چاہئے، ایم کیو ایم کو سندھ میں انتخابی مہم میں مشکلات کا سامنا ہے۔

سربراہ ایم کیو ایم پاکستان نے کہا کہ پیپلزپارٹی سندھ تک محدود ہے جبکہ کراچی میں جعلی مردم شماری کرائی گئی، صحیح مردم شماری کرائی گئی تو نشستوں میں اضافہ ہوگا، حیدرآباد میں 5 قومی اسمبلی، 10 صوبائی اسمبلی کی نشستیں نکلیں گی۔

مزید پڑھیں: اگر الیکشن لڑنے کی اجازت نہیں تو بتا دیا جائے، خالد مقبول

خالد مقبول صدیقی نے مطالبہ کیا کہ ملک میں 20 صوبے بنائے جائیں، ان کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم کے کارکنان کی بلاجواز گرفتاریوں کا سلسلہ تاحال جاری ہے اور ہمیں انتخابی مہم چلانے کے لیے برابری کا موقع فراہم نہیں کیا گیا۔

ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن کا ضابطہ اخلاق صرف متحدہ کے لیے ہے ؟ کیونکہ کل میرپور خاص میں جلسہ کرنے کی اجازت مانگی وہ بھی انتظامیہ نے نہیں دی جبکہ سہولت یافتہ تنظیم کو کل ریلی نکالنے کی اجازت مل گئی، اس طرح کے اقدامات اور پھرتیاں بتاتی ہیں کہ ماحول ہمارے لیے نہیں ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں