The news is by your side.

Advertisement

کراچی کیلئے 162ارب روپے کا ترقیاتی پیکج تازہ ہوا کا جھونکا ہے، خالد مقبول صدیقی

کراچی : متحد ہ قومی موومنٹ پاکستان کے کنو ینر خالد مقبو ل صدیقی نے کہا ہے کہ وزیر اعظم کی جانب سے کراچی کیلئے 162ارب روپے کے ترقیاتی پیکج کا اعلان تازہ ہوا کا جھونکا ہے۔

یہ بات انہوں نے ایپنے ایک جاری بیان میں کہی۔ متحد ہ قومی موومنٹ پاکستان کے کنو ینر اور وفاقی وزیر ڈاکٹر خالد مقبو ل صدیقی نے کہا ہے کہ کراچی سمیت سندھ کے شہری علاقے محرومی کا شکار تھے۔

وزیر اعظم کی جانب سے کراچی کیلئے 162ارب روپے کے ترقیاتی پیکج کا اعلان تازہ ہوا کا جھونکا ہے اس کا خیر مقدم کرتے ہیں، ترقیاتی پیکج اگرچہ ناکا فی ہے لیکن ایک اچھا آغاز ہے۔

اپنے ایک بیان میں انہوں نے کہا کہ کراچی سمیت سندھ کے شہری علا قے طو یل عرصے سے محرومی کا شکار تھے اس میں ترقیا تی پیکج کا اعلان اگر چہ نا کا فی ہے لیکن ایک اچھا آغا ز ہے ۔

سندھ کے شہر ی علاقوں کے عوام امید کرتے ہیں کہ مستقبل کے بجٹ میں سندھ کے شہر ی علا قوں کی تر قی بالخصوص صحت ،تعلیم ،ٹرانسپورٹ اور مو اصلات کے شعبو ں میں مز ید منصوبو ں کا اجراء کیا جا ئے گا۔

ڈاکٹر خالد مقبو ل صدیقی نے اس پیکج کے اعلان کو ایم کیو ایم کے اراکین قومی اسمبلی اور رابطہ کمیٹی کی مشترکا کو ششوں کا نتیجہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس پیکج کے اعلان سے شہر یو ں نے سکھ کا سانس لیا ہے۔

مزید پڑھیں: وزیراعظم عمران خان نے 162ارب روپے کے کراچی پیکج کی منظوری دے دی

ہم تو قع کر تے ہیں کے یہ منصوبے اپنی مقررہ مدت میں پایہ تکمیل کو پہنچیں گے اور اس کا فا ئدہ براہ راست عوام کو پہنچے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں