The news is by your side.

Advertisement

خان پور: آوارہ کتوں نے گھر کے باہر کھیلتی بچی کو نوچ ڈالا

خان پور: صوبہ پنجاب کے ضلع رحیم یار خان میں آوارہ کتوں کے حملے میں پانچ سالہ بچی جاں بحق ہوگئی ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق دل دہلا دینے والا واقعہ رحیم یار خان کے علاقے نواں کوٹ کے گاؤں ٹھارو والا میں گذشتہ روز پیش آیا تھا۔

غم سے نڈھال والدین نے بتایا کہ پانچ سالہ آنیہ گھر کے باہر کھیل رہی تھی کہ آوارہ کتوں کے غول اس پرجھپٹ پڑے، موقع پر موجود افراد نے بڑی مشکل سے بچی کو کتوں کے غول سے بچایا، اس دوران بچی شدید زخمی ہوچکی تھی، جسے طبی امداد کے لئے ٹی ایچ کیو اسپتال منتقل کیا گیا، جہاں زخموں سے چور آنیہ آج انتقال کرگئی۔

یہ بھی پڑھیں: پنجاب حکومت کا آوارہ کتوں‌ کے حوالے سے بڑا فیصلہ

ملک میں آوارہ کتوں کے حملوں سے معصوم بچی کے جاں بحق ہونے کا یہ پہلا واقعہ نہیں ہے، اس سے قبل گذشتہ سال راولپنڈی کے علاقے کرتاپورہ میں کتوں کے حملے سے خاضق شدید زخمی ہوا جسے ہولی فیملی اسپتال میں ابتدائی طبی امداد دی گئی، بچہ 6 روز تک زندگی اور موت کی کشمکش میں مبتلا رہنے کے بعد دم توڑ گیا تھا۔

رواں سال مئی میں سندھ کے ضلع جیکب آباد میں 5 سالہ معصومہ کھوسو کو کتوں بری طرح سے بھنبھوڑا تھا جس کے نتیجے میں وہ شدید زخمی ہوئی تھی۔

یہی نہیں رواں سال آوارہ کتے خوراک کی تلاش میں کراچی ایئرپورٹ کے رن وے اور ایپرن ایریا میں داخل ہوگئے تھے، آوارہ کتوں کا آزادانہ مٹر گشت اس وقت رپورٹ ہوا تھا جب ایک نجی ایئرلائن کی پرواز اسلام آباد کےلیے ٹیک آف کررہی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں