سی پیک ایک روڈ ایک بیلٹ کا اہم حصہ ہے: وزیر اعظم -
The news is by your side.

Advertisement

سی پیک ایک روڈ ایک بیلٹ کا اہم حصہ ہے: وزیر اعظم

ڈیووس: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ سی پیک ایک روڈ ایک بیلٹ کا اہم حصہ ہے۔ منصوبے کے تحت مواصلات اور توانائی کے ڈھانچوں پر کام ہو رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے ڈیوس میں عالمی اقتصادی فورم کے اجلاس میں ہونے والے مباحثے میں شرکت کی۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ سی پیک ایک روڈ ایک بیلٹ کا اہم حصہ ہے۔ منصوبے کے تحت مواصلات، توانائی کے ڈھانچے پر کام ہو رہا ہے۔ علاقائی روابط سے ممالک ایک دوسرے کے قریب آئیں گے۔ منصوبہ خطے میں اقتصادی سرگرمیوں کے فروغ اور خوشحالی کا باعث ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ سی پیک ایک خطہ ایک سڑک کا اہم جزو ہے۔ منصوبے سے خطے کے ممالک ایک دوسرے سے منسلک ہوں گے۔ سی پیک خطے میں خوشحالی لائے گا۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ سڑکوں، بندرگاہوں، انفراسٹرکچر کو جدید بنایا ہے۔ صنعت اور برآمدات میں نمایاں اضافہ ہو رہا ہے۔ سی پیک سے برآمدات میں 15 فیصد اضافہ ہوا۔ سی پیک کے تحت ریلوے اور ہوائی اڈوں کو اپ گریڈ کر رہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ سی پیک منصوبوں میں ماحولیاتی آلودگی میں کمی پر توجہ ہے۔ تیل سے چلنے والے بجلی پلانٹس نئی ٹیکنالوجی سے تبدیل کر رہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں