The news is by your side.

Advertisement

کراچی : ڈیفنس میں خاتون کوپانچویں منزل سے نیچے پھینک دیا گیا

کراچی : ڈیفنس میں چوکیدار نے اپنی بیوی کو مبینہ طور پر عمارت کی پانچویں میزل سے پھینک دیا، خاتون اسپتال پہنچ کر دم توڑ گئی، ملزم فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔جبکہ  کورنگی میں نامعلوم افراد کی فائرنگ سے حساس ادارے کا اہلکار جاں بحق ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے ڈیفنس میں چوکیدار نے اپنی بیوی سکینہ کو نامعلوم وجوہات کی بنا پر عمارت کی پانچویں منزل سے مبینہ طور پر نیچے پھینک دیا۔

پولیس نے جائے وقوعہ پر پہنچ کرخاتون کو شدید زخمی حالت میں طبی امداد کیلیے اسپتال پہنچایا، مذکورہ خاتون کی حالت پولیس کو بیان دینے کے بھی قابل نہ تھی۔

خاتون طبی امداد کے دوران زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسی، اس حوالے سے پولیس کا کہنا ہے کہ خاتون کے شوہر کے فرار ہونے سے یہ لگتا ہے کہ اسے عمارت سے گرایا گیا ہے۔

پولیس حکام کے مطابق خاتون کے ہاتھوں اور پیروں کی ہڈیاں ٹوٹ گئی ہیں، اسپتال ذرائع کے مطابق متاثرہ خاتون کو جب لایا گیا تو اس کی حالت انتہائی تشویشناک تھی۔

پولیس کا کہنا ہے واقعے کے بعد چوکیدار موقع سے فرار ہوگیا گرفتاری کے لئے کوششیں جاری ہیں۔ جلد ہی کسی نتیجے پر پہنچ جائیں گے۔

علاوہ ازیں کراچی کے علاقے کورنگی میں نامعلوم افراد کی فائرنگ سے حساس ادارے کا اہلکار جاں بحق ہوگیا۔
پولیس کے مطابق واقعہ ابراہیم حیدری تھانے کی حدود میں پیش آیا۔ جہاں نامعلوم افراد نے حساس ادارے کے اہلکار زاہد فاروق کو گولیاں مار دیں۔

حساس ادارے کے اہلکار کو زخمی حالت میں سی ایم ایچ اسپتال منتقل کیا گیا جہاں وہ زخموں کی تاب نہ لاسکا۔ پولیس کے مطابق ابتدائی طور پر یہ ڈکیتی کے دوران مزاحمت کا معاملہ لگ رہا ہے۔ مزید تحقیقات جاری ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں