The news is by your side.

Advertisement

خواجہ غریب نوازؒ کا عرس : بھارت نے پاکستانی زائرین کو ویزے جاری نہیں کئے

اسلام آباد : بھارت نے روائتی ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہوئے حضرت خواجہ معین الدین چشتیؒ کے 805 ویں عرس کیلیے جانے والے زائرین کو تاحال ویزے جاری نہیں کیے، عرس کے آغاز میں صرف دو دن رہ گئے، ترجمان وزارت مذہبی امور نے حکومتی اعلان تک زائرین کو سفر سے منع کردیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کے شہر اجمیر میں حضرت خواجہ معین الدین چشتیؒ کے 805 ویں عرس کے آغاز میں صرف دو دن باقی رہ گئے لیکن اس کے باوجود بھارتی انتظامیہ کی جانب سے پاکستان سے جانے والے زائرین کو ویزے جاری نہیں کیے جارہے۔

بھارت کی جانب سے روایتی ٹال مٹول کے باعث ملک بھر سے زائرین کو ویزوں کا انتظار ہے، دس روزہ عرس 19 سے29 مارچ  تک بھارتی ریاست راجستھان کے شہراجمیر میں ہونا ہے۔

پاکستانی زائرین کوعرس میں شرکت کیلئے18مارچ کو بھارت روانہ ہونا تھا جو اب تک روانگی کیلئے ویزوں کے منتظر ہیں۔

اس حوالے سے ترجمان مذہبی امور کا کہنا ہے کہ ہرسال 500 پاکستانی زائرین اجمیر شریف عرس میں شرکت کیلئے بھارت روانہ ہواتے ہیں، دونوں ممالک کے زائرین 1974 کے معاہدے کے تحت اپنے اپنے مذہبی مقامات پر جاتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ حکومت ویزوں کے حصول کیلئے بھارتی حکام سےمسلسل رابطےمیں ہے، پاکستانی زائرین حتمی اعلان تک لاہور کا سفر نہ کریں۔

یاد رہے کہ عظیم صوفی بزرگ خواجہ معین الدین چشتیؒ کے عرس میں مسلمانوں کے علاوہ ہندو اور سکھ برادری بھی شرکت کرتی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں