The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کے بلند وبالا دعوےکھوکھلےنکلے،خواجہ آصف

اسلام آباد: وفاقی وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا ہے کہ تحریک انصاف کے بلند و بالا دعوے کھوکھلے نکلےسپریم کورٹ میں کل بھی فتح ہوئی تھی اور یقین ہے کہ پھر انصاف ملے گا۔

تفصیلات کےمطابق سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے خواجہ آصف نے کہا کہ وزیراعظم نواز شریف نے اپنی ذات کو پارلیمنٹ اور عدلیہ سمیت تمام فورمز کے سامنے پیش کرنے کا کہاتھا لیکن پھر بھی مخالفین نے شور مچایا ہواہے۔

مزید پڑھیں:حلقہ این اے110، خواجہ آصف کی کامیابی کیخلاف درخواست مسترد

وزیردفاع خواجہ آصف نے کہا کہ شکر ہے کہ اب عدالت میں کارروائی شروع ہو چکی ہے اور دونوں فریقین اس ملک کی سب سے بڑی عدالت کے سامنے اپنے اپنے مقدمے کا دفاع کر رہے ہیں۔

دوسری جانب وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کا کہناتھا کہ عمران خان کی جلن کےلیے کون سی دوا ہوگی اس پر غور کررہےہیں۔انہوں نے کہا کہ دعاگو ہیں کہ اللہ تعالیٰ مخالفین کو ہدایت دے۔

شیخ رشید سے متعلق خواجہ سعد رفیق کا کہناتھا کہ شیخ رشید سمجھ رہے ہیں کہ ان کی تعریف کی گئی ہے۔سپریم کورٹ نے شیخ رشید سے کہا کہ وہ سیاست کےعلاوہ کچھ اورکریں۔

مزید پڑھیں:پاناما لیکس کیس کی سماعت 17نومبر تک ملتوی

واضح رہے کہ پاناما لیکس کیس کی سماعت 17نومبر تک ملتوی کردی گئی سپریم کورٹ نے حسن اور حسین نواز کو جمعرات تک دستاویزات جمع کرنے کی ہدایت کردی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں